Po co mężczyźnie kobieta?

Re: Po co mężczyźnie kobieta?

Lwiczka9
W grudniu albo w styczniu. Opowiem:)

Re: Po co mężczyźnie kobieta?

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Natalia
Natalia napisał/a
no tak, najpierw trzeba skorzystać z praw objawionych.
Bóg ulepił Adama, a potem Adam stworzył z żebra kobietę. Zastanawia w takim razie jak stworzyli dziecko taką metodą rzeźbienia...
Sami nie rzeźbili. Tu już zadziałało  znane z fizyki prawo wedle którego - jedno ciało drugie gniecie i wychodzi ciało trzecie ;)

Re: Po co mężczyźnie kobieta?

Natalia
Jeśli pole energii człowieka uznać za fizykę ma to sens.  Podobno pole duchowe zawiera przeznaczenie duchowe człowieka... Mało kto tam sięga, żeby wiedzieć o interwencji Boga.

Re: Po co mężczyźnie kobieta?

Natalia
Ryo, czy ty czytasz sagi skandynawskie? bo śniło mi się, że czytasz i to jest z twojego poprzedniego wcielenia

[...]

Ponoć idzie to z aury odczytać. Swoją drogą Rosjanie stworzyli ciekawy systemik psychotroniczny o nazwie Deir i tam namierzają w aurze jakieś klątwy , uszkodzenia a nawet karm i wywalają to w diabły :D

A co do sag to i owszem. Czytałem caaluteńką Sagę o Ludziach Lodu i całą Sagę o Czarnoksiężniku , teraz przymierzam sie do Sagi o Królestwie Światła. Fajne sny masz . Tylko co jest z tego mojego wcielenia? Byłem Skandynawem , czytałem sagi w poprzednim wcieleniu czy jeszcze coś innego? ;)

Re: Po co mężczyźnie kobieta?

Natalia
To była jakaś miejscowość portowa w Skandynawii w dawnych czasach. Na ryneczku stał mężczyzna bogato ubrany. Wokół niego  kamienice i spichlerze pełne zboża. Zapamiętałam te pełne spichlerze, atmosferę dostatku i przestrzeni. Ten mężczyzna wierzył w siły nadprzyrodzone, które obecnie występują w legendach skandynawskich w postaci krasnoludów, trolli i in.  Miał przy sobie małe okrągłe lusterko, które wyciągał, jak chciał nawiązać kontakty z siłami opiekuńczymi. Wtedy następowały zmiany. To był chyba jego sekret.
Wrażenie, że oglądam z tobą tę rzeczywistość ( tak odbierałam we śnie).  Mówiłeś o sagach skandynawskich.  Przy tym kilka razy powtórzyła się informacja, że wszystko się zmieniło. Ta zmiana była odczuwalna w atmosferze i przestrzeni wokół.
 Nigdy nie czytałam "Sagi o ludziach lodu", ani innych sag. Nie znam skandynawskich wierzeń. Może dlatego ten sen był ciekawy i... któryś z kolei sen o tobie.  Ty Ryo musiałeś być jakimś magiem w przeszłości...

Re: Po co mężczyźnie kobieta?

Natalia
O kurcze! Lustra w magii służyły do nawiązywania kontaktu z duchami albo przepowiadania przyszłości.

Re: Po co mężczyźnie kobieta?

Ryo2
Ciekawe . Lustereczko powiedz przecie któż jest najpiękniejszy w świecie :D   Mam do nich sentyment więc może coś jest na rzeczy. Może powinienem sie nimi bliżej zająć bo skoro robiłem coś nimi kiedyś to chyba mogę to powtórzyć. Dzięki za inspirujący opis snu Natalio :)

PS: Któryś z kolei? Pamiętam że opowiadałaś jak mnie  kiedyś we śnie podwoziłaś gdzieś , było coś jeszcze?