Po co miałbym stać się łobuzem i bandytą?

Po co miałbym stać się łobuzem i bandytą?

http://youtu.be/tTgJqSqBbUQ

"Antysemita

"Dlaczego mam ciągle być zwykłym bandytą?
Nie lepiej to wstąpić do antysemitów?
Uznaniem się cieszą i jest po ich stronie
Entuzjazm powszechny i miłość milionów.

Spytałem koleżkę jak kwestię tę widzi
Wyjaśnił mi wreszcie: "Semici to Żydzi"
Jak tak, nie ma sprawy, w porządku i fajnie
Obawy zbyteczne, zaczynam działalność

Tu kłopot, darzyłem szacunkiem niezmiernym
Giganta nauki Alberta Einsteina
Wątpliwość - rzecz ludzka więc spytać mi wolno
Co zrobić na przykład chociażby z Lincolnem?

Semitą był Trocki, przeciwnik Stalina
Semitą był Chaplin, genialny król kina
Mój druh Rabinowicz, ofiary faszyzmu
A nawet, podobno, sam twórca marksizmu.

Tu kumpel mój znawca raz dwa mnie oświecił:
"Żydostwo do macy dodaje krew dzieci!"
Ktoś inny w piwiarni ten problem poruszał:
"To Żydzi bezkarnie zabili Chrystusa!"

"My znamy tych drani, my wiemy, że oni
Bestialsko znęcali się w zoo nad słoniem!
Cholerni Semici, to przez nich w kołchozach
Szlag trafił pszenicę i przepadł urodzaj!"

Na drodze do Kurska, na Linii Kazańskiej
W swych willach burżujskich mieszkają po pańsku
Lecz z moją pomocą dosięgnie ich pomsta
Wyruszam by świat oczyścić z Żydostwa!"

Re: Po co miałbym stać się łobuzem i bandytą?

Serna

Re: Po co miałbym stać się łobuzem i bandytą?

Mądre słowa i trudno się z nimi nie zgodzić, Pozdrawiam :)