To forum powinno być podobne do forum.ciekawe Marcin

To forum powinno być podobne do forum.ciekawe Marcin

Niebieska
No zrób coś z tym

Re: To forum powinno być podobne do forum.ciekawe Marcin

Cześć Niebieska, ale pod jakim względem podobne?

PS Mogłabyś przynajmniej się zalogować, bo Wojtek ma żal do Ciebie, że pousuwałaś swoje wpisy z Waszej rozmowy o KK

Forum na którym jesteśmy nie tylko jest podobne do "Ciekawe", ale oferuje jeszcze więcej opcji i możliwości. Czy na Onecie można dodawać filmiki, wgrywać obrazki, kasować własne posty, edytować posty, dodawać sygnaturkę w postach? Nie, a tutaj można :) Tutaj posty ukazują się błyskawicznie bez moderacji, a tam trzeba czekać. Więc to forum jest kilka razy lepsze :)

Re: To forum powinno być podobne do forum.ciekawe Marcin

Niebieska
Być może Być może :)
Z Wojtkiem nie gadam :)

Re: To forum powinno być podobne do forum.ciekawe Marcin

kopciuszek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Niebieska
heloł;) Tu się skrywacie:) Pozdrawiam;) Może tu kiedyś jeszcze trafię:)

Re: To forum powinno być podobne do forum.ciekawe Marcin

kopciuszek napisał/a
heloł;) Tu się skrywacie:) Pozdrawiam;) Może tu kiedyś jeszcze trafię:)

Cześć Kopciuszku,
Nie, tutaj też rzadko zaglądam, tylko czasami, gdy Onet nie chce mi opublikować jakiegoś wątku - to wtedy tutaj go zamieszczam ;)

Pozdrawiam i oczywiście zapraszam  :)

Re: To forum powinno być podobne do forum.ciekawe Marcin

kopciuszek
:) Żebym znowu  trafiła, to od czasu do czasu trzeba strzałkę namalować;))))
Ale potem mogą się trolle boty czy inne u-boty znowu tutaj przytarabanić:(
Bo mnie wyjątkowo bestie polubiły:/

Re: To forum powinno być podobne do forum.ciekawe Marcin

Na trolle, boty i u-boty jest tutaj specjalistyczna ekipa antyterrorystyczna
Poza tym panuje demokracja, równouprawnienie, sprawiedliwość i błoga sielanka, a właściwie cisza i nuda (czyli nic się dzieje) ;)