Po ile u was choinki?

Re: Po ile u was choinki?

Wenus
Mam z własnej niewielkiej plantacji więc za free :) W tym roku nie nadają się do sprzedaży, bo za małe ale rok temu świerk zwykły był po 2o-50 zł , srebrny 40-60 zł.

Re: Po ile u was choinki?

Re: Po ile u was choinki?

sputnik
Słyszałem dobrego suchara :) "Dlaczego choinka nie jest głodna? Bo jodła!" :) Ja nie będę miał choinki ale jak kupowałem Rodzicom to okazały świerk po 80 zeta :) Zobacz jak trzeba się napracować by taką choinę przetransportować :) http://joemonster.org/filmy/80152/Rozbrykany_pilot_helikoptera_MD_600N_transportujacy_sciete_drzewka_swiateczne

Re: Po ile u was choinki?

Re: Po ile u was choinki?

W ubiegłym roku świerk stał u mnie do 2 lutego, co prawda w wodzie i już się sypał. W tym roku moja choinka jeszcze rośnie na działce, będzie wycięta w piątek :)

Re: Po ile u was choinki?

Wenus
Dla koneserów polecam sosnę wyciętą gdzieś na ugorze, jest naprawdę urokliwa, oryginalna i ma wielką zaletę- nie gubi igieł :)

Re: Po ile u was choinki?

sputnik
Uważaj z wycinką z własnej działki :/ Moi krewni wycieli topolę (paździerz jakiś) i przyszedł leśnik bo "życzliwy" sąsiad doniósł i przyszła kara kilkanaście PLN -piszę serio. Na działce mam wyszprajowane drzewka i kwity, że mogę bez ograniczeń wycinać. Prosta sprawa zaprosić na teren leśnika i niech da zgodę. To nic niekosztuje amożna mieć problemy.
12