Pobudka Kochani 🥰

Sputnik
Nastąpiły trudne czasy... Inflacja, post-pandemia i inne dziadostwa...
Przyznam Wam prywatnie, że nigdy nie byłem w tak trudnej sytuacji by musieć sobie dorabiać aby dotrwać do przysłowiowego "pierwszego".
Dorabiam sobie na planach filmowych, grupach rekonstruktorskich, paramilitarnych.
Piniądz jest żaden jest żaden, żenua bo to jest około 100 PLN za statystowanie 12h.

Jestem makabrycznie przemęczony zmianami czasu ponieważ gram na planie od 4 rano do 20-tej albo od 17:00 do 5:00 w plenerze 🤧

Ciężkie warunki typu Huta Warszawa, FSO na hali, itp...

Super była lokacja w Serocku gdzie w końcu mogłem się wyspać i pograć w szachy w realu z Ludziskami face/face.

Mam aspiracje by być opiekunem Statystów gdyż mam pewną przebojowość wkrętek podczas czasu próżności i startuję z tekstem np. "Wstajemy moi drodzy! Przebieramy się w kąpielówki i pływamy!"

Moje żarty są odbierane na serio xD

Aspiruję do bycia opiekunem statystów na planie filmowym ponieważ załatwiam rzeczy niemożliwe a rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki 🤗

Dziś mam wyłączony tel. z tego powodu, że jadę na działkę kosić trawę i inne pielęgnacje...

No to co moi Drodzy... Muzyczka może by się przydała?

😎

Re: Pobudka Kochani 🥰

MaryLou
Trzymaj sie Sputniku!
Ja przetrzymalam inflacje 1000 procent w poczatkach 90lat to i Ty przetrzymasz 20procent! Nam co miesiąc waloryzowali pensje..
Nie powiem=najtrudniejsze czasy w zyciu. Noo,moze jeszcze koncowka lat 70tych,kiedy kartki wprowadzili i socjalizm sie sypal...Ale jednal 90te gorsze z ta inflacja bo juz rodzine mialam. jak sie jest singlem to sie da rade i nie placze do poduszki,ze nie starczy na fajki..a jak masz dziecko i chorego meza to wiesz...Oby jutro bylo na mleko..I oby jakis klient wypozyczyl kasete z wypozyczalnie...Nie wspomne o bezrobociu bo i to bylo...Ech...
Fajna sprawa,zycze przewodzenia statystom:))

Re: Pobudka Kochani 🥰

Sputnik
Chrust + w końcu będzie przywilej. Branże gdzie miałem serio dobre profity wyniosły się i trzeba mieć dojścia do ministra aktywów państwowych, czyt. trzeba być pisowcem. To co Sasin odpierdala to ludzkie pojęcie przechodzi. Choćbym miał jeść pędraki wykopane z ziemi nigdy do partii zwanej żartobliwie "prawo i sprawiedliwość" się nie zapiszę i nie będę podlegał! Te typki będą siedzieć. Zarabiałem na przetargach 5% tego co te nieudacznicy!!!
Jutro mam fajną fuchę jak i dziś - przekopywanie ogródka 👍 Fajna robota na świeżym powietrzu...

Re: Pobudka Kochani 🥰

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Sputnik napisał/a
[...]

No i widać, że rzeczy niemożliwych załatwić jednak nie umiesz dla siebie, czyli kasy większej. Jest aż tak niemożliwa do załatwienia czy po prostu nie wierzysz we własne siły?
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Pobudka Kochani 🥰

Sputnik
No nie umiem. Aczkolwiek umiem cieszyć się z przelotu ED-250..
3x naliczyłem i pomachałem Im i dostałem fiu fiu bez RP-1 🤗 Jeżeli wiesz o co chodzi.

Re: Pobudka Kochani 🥰

MaryLou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Ja bym na to spojrzała inaczej  Przylazdzko...A po co nam wieksza kasa? Z nia tylko problemy:) Traci na wartosci,a jak zainwestujesz to..tez traci..:))) Spojrz w moj post.  jestem juz poza tymi problemami...Zadna kasa nie robi na mnie wrazenia.

Re: Pobudka Kochani 🥰

Sputnik
😘

Re: Pobudka Kochani 🥰

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
MaryLou napisał/a
[...]
Oczywiście Twoje spojrzenie jest dla mnie niezmiernie interesujące, Lwiczko. Jeśli Twoje życie jest pełne i nie potrzebujesz więcej pieniędzy, to super.

Sputnik natomiast dał wyraźny sygnał, że mu brakuje do kolejnej wypłaty. Cóż mam rzec, ma prawdopodobnie podobne do Twojego podejście do kasy, a to nie zapełni mu dziury budżetowej:)

Moim zdaniem, pieniądze nie rodzą problemów, tylko je rozwiązują, przynajmniej większość problemów. Jeśli spojrzysz na nie jako narzędzie do osiągania celów, podobnie jak na inne narzędzia, to przestaną być tym, czym się straszy niegrzeczne dzieci. Młotkiem można przybić gwóźdź lub kogoś zabić. Ale sam w sobie nie jest zły, to świetne narzędzie ułatwiające życie. Podobnie jest z pieniędzmi. Bardzo ułatwiają życie, przyspieszają realizację marzeń. Pieniędzy nie obdarzamy uczuciami ani pozytywnymi, ani negatywnymi, tak samo, jak nie obdarzamy uczuciami cykliniarki, chociaż można nią wyszlifować podłogę w 1 dzień, a ręcznie trwałoby to 2 tygodnie.

Pierwsze zadanie dla Sputnika: polubić pieniądze, ale nie dla niech samych, ale dla potrzeb i celów, którym mają służyć. Odblokować przypływ.
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣
12