Polska wieś w 1971

Ostatnio na YouTube trafiłem na filmik pokazujący Polska wieś z lat 70. I wiecie, co sobie pomyślałem? Że chciałbym się przenieść w czasie i pomieszkać sobie z tydzień właśnie w takiej wsi...

Re: Polska wieś w 1971

Poniższa piosenka to wprawdzie nie o polskiej wsi, ale bardzo ją lubię:

Re: Polska wieś w 1971

zatroskana
Ojej, a co się stało Szuwarku z twoją rodzinną, kurną chatą?

Re: Polska wieś w 1971

zatroskana napisał/a
Ojej, a co się stało Szuwarku z twoją rodzinną, kurną chatą?
Niestety moja rodzina nie ma takiej kurnej chaty już od kilku pokoleń, a szkoda...

Re: Polska wieś w 1971

Re: Polska wieś w 1971

Lola
Temat wątku "Polska wieś" a szuwar  wkleja 2 ruskie piosenki, jakie to wymowne. A mnie ruskim trollem nazywa DD.  Natomiast "obcokrajowcy- pozytywnie o naszej Polsce", który rzekomo założył, żeby udowodnić, że on też coś o "ten kraju" pozytywnego może napisać stoi od dawna, jak zaklęty DD. Już nic więcej pozytywnego  o "ten kraju" szuwcio nie wygrzebiesz? DDD

Re: Polska wieś w 1971

Lola napisał/a
[...]
Dziękuję za komentarz

Pierwsza piosnka owszem,  jest "ruska" (wykonuje ją Rosjanin Igor Rastieriajew).
Natomiast drugą piosenkę śpiewają Białorusini (Zoja i Walera).

Jedna i druga piosenka nie ma nic wspólnego z polityką czy "ruską" propagandą i na dodatek są poza modnym i wszechogarniającym nas nurtem komercjalizmu, mody na sukces i piękno.

Natomiast Twoje wątki czasami co do joty są zgodne z "ruska" propagandą, dlatego od czasu do czasu wspominam na forum o moich skojarzeniach z tym związanych

Wątek pt. "pozytywnie o naszej Polsce" nie upadł, ostatnio dodałem kolejny filmik <<--- i wątek będę kontynuował w wolnym czasie.

Re: Polska wieś w 1971

Zauważyłam ze na filmie prawie nikt się nie śmieje...poza ta para na wozie na końcu filmu...sentymentalne te nagrania choć nie było mnie wtedy na świecie...
ale taka była wieś...tez bym chciała się przenieść w tamte czasy i zobaczyć jak
było...tu filmik ode mnie...https://m.youtube.com/watch?v=pkup0KBt8fo