Porządki w koszu / skasowane komentarze / info na e-mail

Porządki w koszu / skasowane komentarze / info na e-mail

Dzisiaj robiłem porządki w forumowym koszu — wszystkie zebrane tam komentarze skasowałem. Mogło się zdarzyć, że były tam jakieś wasze przypadkowe odpowiedzi niełamiące regulaminu. Jeśli tak było, to otrzymacie automatyczną informację na skrzynkę mailową o skasowanych komentarzach (tylko osoby zarejestrowane). Ale nie denerwujcie się, to były tylko i wyłącznie komentarza, które znalazły się w koszu

Re: Porządki w koszu / skasowane komentarze / info na e-mail

da®®io
dobrze wiedzieć, bo nie lubię tego zzipowanego spamu, który u mnie nie jest otwieralny

Re: Porządki w koszu / skasowane komentarze / info na e-mail

dobrze wiedzieć, bo nie lubię tego zzipowanego spamu, który u mnie nie jest otwieralny
Cześć Dario. Powiadomienia na adres e-mail o usuniętych komentarzach mają również zalety. Na przykład takie, że otrzymujesz sygnał na maila, że jakieś Twoje komentarze zostały usunięte (możesz wtedy zapytać administratora — co jest grane?). Wszystko przychodzi elegancko w jednym mailu z załącznikami. Dla mnie to nie stanowi problemu, ponieważ jednym kliknięciem można takiego maila usunąć (też otrzymałem dzisiaj informacje o swoich skasowanych komentarzach z kosza — po dzisiejszych porządkach).

PS. Usunięte komentarze faktycznie przychodzą w formie spakowanej, ale jeśli komuś są one potrzebne, to można je rozpakować np. programem 7-Zip lub podobnym. Niestety po rozpakowaniu zamiast liter ą, ę itp. widać krzaczki, ale spokojnie da się odczytać treść usuniętego komentarza.

Re: Porządki w koszu / skasowane komentarze / info na e-mail

Dzisiaj również robiłem porządki w forumowym koszu, więc mogło się zdarzyć, że były tam jakieś wasze przypadkowe odpowiedzi niełamiące regulaminu. Jeśli tak było, to otrzymacie automatyczną informację na skrzynkę mailową o skasowanych komentarzach (tylko osoby zarejestrowane). Ale nie denerwujcie się, to były tylko i wyłącznie komentarza, które znalazły się w koszu