MaryLou
Fakt,bałagan na biurku mam.....
Czesc Ewa:) Przybywasz nad morze?

Re: Posprzątamy?

Przyłaszczka
MaryLou napisał/a
Fakt,bałagan na biurku mam.....
Czesc Ewa:) Przybywasz nad morze?
Zazdroszczę Ci, Lwiczko, że nasz bałagan tylko na biurku, bo ja mam wszędzie dookoła. Remont mam salonu, I widzę, że jeszcze trochę to potrwa.
Chodziło mi bardziej o posprzątanie na forum, Można by było zacząć od sprzątnięcia tych starych pisanek:) Tu mam ogromną prośbę do Szuwarka:)
Jeśli zaś chodzi o morze, Mary, to raczej teraz wybiorę coś cieplejszego, jeszcze nie wiem, jaki to będzie dokładny kierunek, przyślę pozdrowienia.
🦋🦋🦋

Re: Posprzątamy?

Sputnik
Polecam Kołobrzeg 🤗

Re: Posprzątamy?

Przyłaszczka
Sputnik napisał/a
Polecam Kołobrzeg 🤗

No i można mówić, że się chce pomoczyć nogi w takim morzu, żeby piszczeli nie wykręcało, już nie wspominając o reszcie ciała:)
🦋🦋🦋

Re: Posprzątamy?

Sputnik
17h pomykając w Pendziu nauczyłem się myć stopy bez użycia rąk 🤗

Re: Posprzątamy?

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka