Poszlibyscie na koncert Beyonce I Jay-Z?

Poszlibyscie na koncert Beyonce I Jay-Z?

Lwiczka9
30 czerwca na PGE. Bilety max 550 zl. Sprzedaz od 23 marca ogólna.
Dawali niezle show,ale czy to juz nie jest na topie,czy juz przebrzmaiala ich slawa?
Lubie za to ten teledysk Shakiry i Rihanny...https://www.youtube.com/watch?v=QrOe2h9RtWI  Ma w sobie to COS:))

Re: Poszlibyscie na koncert Beyonce I Jay-Z?

:)))
Ja się wybieram z Ewką Zdegustowaną  i mam nadzieję Maryś,że się spotkamy.

Re: Poszlibyscie na koncert Beyonce I Jay-Z?

Lwiczka9
No tak, Marcyś czy jak ci tam..zabrzmialo jak zaproszenie:)))zapomnij:)))

Re: Poszlibyscie na koncert Beyonce I Jay-Z?

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Nigdy w zyciu...to nie jest muzyka przedewszystkim...

Re: Poszlibyscie na koncert Beyonce I Jay-Z?

Lwiczka9
Raz kiedys ogladalam ich koncert  Paryzu, (w tv:)))naprawde bylo to zajeb...te..ale to dawo bylo,nie wiem jak teraz bym zniosla takie cos...Ale w sumie sie nie wybieram:)

Re: Poszlibyscie na koncert Beyonce I Jay-Z?

hiena
Show moze I dobry...ale muzyka jest naprawde zadna!...nie wiem za co oni maja juz tyle grammy ?...to nie jest zadna sztuka co robia!...wszystko schodzi na psy...

Re: Poszlibyscie na koncert Beyonce I Jay-Z?

Lwiczka9
Hienko,niech swiat sie stacza,ale bez nas:))) na Stonsow bilety rozeszly sie w kilka godzin. 50 tys.sztuk! A bielty drogie jak diabli//

Re: Poszlibyscie na koncert Beyonce I Jay-Z?

hiena
Ja juz widzialam stonesow w tv...nie potrzeba mi ich live...to nie Moja epoka...ale pare kawalkow lubie I oczywiscie nie mozna ich stawiac z tym badziewiem belonce...to nie ta liga...te ceny tez sa crazy niestety:/...
123