Powitania

Hala
Witam wszystkich serdecznie!

Re: Powitania

Cześć Hala, witaj serdecznie. Jak do nas trafiłaś?

Re: Powitania

Hala
Witam !po prostu przez przypadek -szukając jakiegoś fajnego forum ,
ale z tego co widzę to tak jakoś tu "cichutko",a może przez tą pogodę ?ale co tam

Re: Powitania

Mariolla
Witaj Halu, wpadaj częsciej, ja tu od czasu do czasu bywam;))

Re: Powitania

Hala
Mariolla napisał/a
Witaj Halu, wpadaj częsciej, ja tu od czasu do czasu bywam;))
Dzięki ,ale może ?wpadaj częściej
miłego poniedziałku i całego tygodnia Ci życzę -zapraszam na

Re: Powitania

Mariolla
Z przyjemnością Halu, dzięki i wzajemnie;))

Re: Powitania

Sprawdzone
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Hala
Dobry wieczór. Forum tu i Atlantyda to [wymoderowano]. Ale widząc tego cudnego kotka ,kawę i czekoladki miło mi się zrobiło . Wszystko lubię i ciepło też a kot jest boski . Dobranoc. Nic więcej nie napiszę, koty to indywidualiści , od razu zauważa podstęp i ja też.

Re: Powitania

Hala
Witam i dzięki -moje pytanko ,a jaki Ty widzisz tu podstęp?czy naprawdę nie może byc normalnie?
pozdrawiam i życzę miłego wtorku!
123