bramka ma rozpiętość ponad 7 metrów, a

da®®io
takie gwiazdy jak Messi czy Christiano nie strzelają karnych w meczu

Re: bramka ma rozpiętość ponad 7 metrów, a

myślę, że na 10 karnych pospolitemu bramkarzowi strzelilbym tak może z 6 bo pewnie by mnie szybko rozszyfrował

Re: bramka ma rozpiętość ponad 7 metrów, a

takie gwiazdy jak Messi czy Christiano nie strzelają karnych w meczu
Ehh nie oni pierwsi i nie ostatni. Nie wiem czy którykolwiek z "wielkich" nie ma takiego epizodu w historii :)

http://www.gazetawroclawska.pl/sport/pilka-nozna/a/najslynniejsze-przestrzelone-karne-bo-jedenastki-to-nie-taka-latwa-sprawa,9947272/

Re: bramka ma rozpiętość ponad 7 metrów, a

da®®io
a ponieważ dzisiaj w meczu Hiszpania-Rosja była dogrywka, i wygrane karne dla Rosji to powiedz co to był SREBRNY gol i BRĄZOWY gol o złoty nie pytam choć i ten był kontrowersyjnym-ps. ja takich rozstrzygnięć nie pamiętam-możesz patrzeć w google:)))

Re: bramka ma rozpiętość ponad 7 metrów, a

Ryo2

Srebrny i brązowy?  O czymś takim to nie słyszałem chyba nawet (Ty to zawsze coś wynajdziesz :D)

No ale oki , pogrzebałem i :

"Srebrny gol – jeśli po pierwszej części dogrywki następowało rozstrzygnięcie, spotkanie wygrała drużyna prowadząca, jeśli pierwsza część nie przyniosła zmiany wyniku lub nadal utrzymywał się remis - rozgrywana była druga część dogrywki.
Brązowy gol - drużyna, która straciła bramkę, miała na wyrównanie lub uzyskanie przewagi tyle czasu, ile drużyna przeciwna potrzebowała go na strzelenie gola, ale nie więcej niż 15 minut. Przykładowo, jeśli bramka pada w 100. minucie (w 10 min. dogrywki), wówczas dogrywka będzie trwać jeszcze przez 10 minut. Co ważne po takim golu w 100 min. następuje zmiana boisk i podobnie jak zasada srebrnego gola obowiązuje tylko w ciągu pierwszych 15 min. dogrywki."

https://pl.wikipedia.org/wiki/Dogrywka#Piłka_nożna

Re: bramka ma rozpiętość ponad 7 metrów, a

da®®io
a tutaj znalazlem takie przepisy sędziowskie mówiące kiedy nie uznaje się gola i się zastanawiam jak oni sobie to wyobrażają
art10 "  Bramka nie może być zdobyta bezpośrednio z:
*rzutu sędziowskiego,
*rzutu wolnego bezpośredniego, jeżeli piłka wpadnie do
bramki wykonawcy rzutu,
*rzutu wolnego pośredniego,
*Rzutu z rogu, jeżeli piłka wpadnie do bramki wykonawcy rzutu."
=coś takiego wykorzystywano w filmie  " pilkarski poker "

Re: bramka ma rozpiętość ponad 7 metrów, a

Ryo2
Nie przypominam sobie żadnych sytuacji tego typu jakie opisujesz więc to chyba baaaardzo rzadko stosowane przepisy

Re: bramka ma rozpiętość ponad 7 metrów, a

da®®io
najbardzej nie zgadzam sie z tym przepisem *Rzutu z rogu, jeżeli piłka wpadnie do bramki wykonawcy rzutu."
bo dla mnie to jest samobój
-np. zawodnik wykonuje róg i zamiast na pole karne przeciwnika podaje do bramkarza i pilka wpada pechowo do bramki - ja bym to nazwał kuriozalnym samobójem, a ten przepis nakazuje powtorzenie rzutu roznego- mnie to coś nie pasuje bo przeciez rzut rozny może być strzelany jako bezposredni więc powinien być zaliczany jako strzal na bramkę jedna i drugą
12