Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

Rozalka
Nie myślcie, że o Was zapomniałam. Buziaczki ślę z ciepłych krajów:) gorrrrrrące.

Re: Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

da®®io
gdzie teraz przebywasz, Roza:)

Re: Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

Rozalka
Ale że ciałem? Na Teneryfie. Idę pochodzić po czarnym piasku.

Re: Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

no to super:) a byłaś już na wyprawie na Teide? podobno tam się wjeżdża na szczyt kolejką linową https://youtu.be/OBTJwXy82Hw

Re: Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

da®®io
Hiszpanie mocno rozpaczają po odpadnięciu z Mistrzostw z Rosją?

Re: Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

Rozalka
Byłam, ale na sam szczyt się nie wjeżdża i trzeba zdobyć pozwolenie.

Re: Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

Rozalka
Naprawdę przegrali? Skończyłam obiad, jak było po jeden. To dlatego chodzą tacy struci i telewizory powylaczali. Żałoba narodowa.

Re: Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

da®®io
no tak, przegrali w karnych i wracają do domu - oj będzie tam u Ciebie hiszpanska żałoba narodowa i szukanie winnych tak jak i u nas
12