Precz z Lotharem !!

Facet nie ma za grosz honoru. Po tym, co wypisywał na mój temat na Onecie i poza Onetem, po tym ile wykasował moich komentarzy na Onecie, po tym, jak kłamał o wirusach na tym forum, miał tutaj bezczelność przyjść po zamknięciu forów na Onecie — żeby wrzucać linki, do innych forów (do miejsc, gdzie niby mamy się spotkać). A jak to się nie udało, miał bezczelność i tupet, żeby się tutaj zadomowić. Przymknąłem na to oko i na resztę chamstwa i bezczelności z jego strony. Niestety limit mojej tolerancji dla niego się wyczerpał.

I dalej nie ma za grosz godności, bo nawet po zbanowaniu i wykasowaniu jego postów, dalej tutaj wchodzi i mnie obraża.

Precz z Lotharem !!!

PS. A wątek pożegnalny, to niech sobie założy, ale na Onecie.

PS. Jedyne rozwiązanie, jakie widzę, to separacja (nich założy sobie forum i tam wypisuje co tylko chce).

Re: Precz z Lotharem !!

rozalka
No ale tak już na zawsze? Dajcie sobie, Chłopaki, po razie, a potem idźcie na piwo:)

Re: Precz z Lotharem !!

rusałka
Szu spokojnie. Masz racje.

Re: Precz z Lotharem !!

Moja propozycja dla Was wszystkich, która na chwilę obecną wydaje mi się najrozsądniejsza i najzdrowsza, jest taka: Niech Wojtek czy Sputnik (lub ktoś inny) założy forum, i tam się wszyscy przenieście. Ja nie chcę przebywać w towarzystwie Lothara i nie muszę tego robić.

Re: Precz z Lotharem !!

kapitanwojtek
Do stu beczek zgnilych flader, a co bedzie ze mna?!!!
Jestem bardzo wyksztalcony, tolerancyjny i inteligenty jak kazdy Prawdziwy Polak. Moja praca to net. W wolnych chwilach zajmuje sie magia, bieganiem noca po lesie i degustacja produktow z wlasnej destylacji. Mam  jacht i zeglujac w oparach glosno spiewam szanty.

Re: Precz z Lotharem !!

rusałka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez rusałka
 Może wojtek przestanie rzucać klątwy i obrażać kościół katolicki i Ciebie hm

Re: Precz z Lotharem !!

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kapitanwojtek
kapitanwojtek napisał/a
Do stu beczek zgnilych flader, a co bedzie ze mna?!!!
Może przeniesiesz się razem z nimi  i sprawdzisz (przetestujesz) deklarowaną przez Wojtka  wolność słowa i brak chamstwa (na jego forum?)

Re: Precz z Lotharem !!

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez rusałka
rusałka napisał/a
Może wojtek przestanie rzucać klątwy i obrażać kościół katolicki i Ciebie hm
Wyraźnie napisałem, że nie chcę przebywać w towarzystwie osób, z którymi jest mi nie po drodze. To mniej-więcej tak jakbyś kazała ofierze przestępstwa (to tylko przykład) przebywać w towarzystwie swojego oprawcy (bo może oprawca się kiedyś zmieni). Nie, to ja kreuję otoczenie, w którym chcę przebywać :)