Predatory nadlatują z kosmosu :D

Re: Predatory nadlatują z kosmosu :D

Ryo2
Wenus napisał/a
Ciekawa jestem jakich używaliście argumentów za jednymi i drugimi.
Nie pamiętam dokładnie. On chyba coś tam nawijał o ognistych meczach i o czymś kwantowym co anioły by zrobiły a ja wymieniałem cały predatorski arsenał a do tego wyspecjalizowaną sztukę zabijania która sprawiłaby że po aniołach zostałyby tylko pióra

Re: Predatory nadlatują z kosmosu :D

Wenus
A skąd Wy czerpiecie taką wiedzę ?;)))

Re: Predatory nadlatują z kosmosu :D

da®®io
kazdy ma jakiegos swira:)))

Re: Predatory nadlatują z kosmosu :D

On z publikacji Ciała Kierowniczego , z Biblii i licho wie skąd jeszcze a ja z filmów i ....teraz się zastanawiam czy w odtajnionych archiwach FBI na temat UFO było coś o Predatorach

Re: Predatory nadlatują z kosmosu :D

Faktycznie ;D

Re: Predatory nadlatują z kosmosu :D

Kpt.Wojtek
Bez przesady, zyjemy z nimi w symbiozie. predatory to nic innego jak powiekszone pod mikroskopem melby z naszych materacow >;)

Re: Predatory nadlatują z kosmosu :D

to jest prawdziwy Predator

Rozpoznawczy i bojowy bezpilotowy aparat latający General
Atomics MQ-9 ”Predator B”

Re: Predatory nadlatują z kosmosu :D

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Kpt.Wojtek napisał/a
Bez przesady, zyjemy z nimi w symbiozie. predatory to nic innego jak powiekszone pod mikroskopem melby z naszych materacow >;)

? :D
No z pysia nawet widać jakieś podobiństwo ale tu chyba ewolucja zadziałała