Propozycja

Kpt.Wojtek
T tym "katalogowaniem" watkow na dzialy to troche przesada, bo tam prawie nikt juz nie zaglada. Kazdy patrzy na nowe i tam pisze, a reszta to, hmm... Brak czegos nowego i nie wchodz.

Re: Propozycja

kapt. przeciez tak naprawde widac jedno i drugie bo wystarczy klinac u gory strona glówna/ widok tematow i pojawia się chronologiczny wykaz najnowszych wpisow w kazdej kategorii-ja bym zlikwidowal ten pierwszy czlon bo on jest o niczym-bo nie kwalifikuje sie do zadnej kategorii i tworzy sztuczny tlok-bo czy na stronie głównej muszą być rozsterki sercowe jakiegos anonima  czy problematyka psychologiczna kogos kto juz tutaj nie zajrzy-osoby piszace powinny same decydowac o kategorii w jakiej chca dokonac wpis i nie zagracac glownej tablicy

Re: Propozycja

STRONA GŁÓWNA/WIDOK TEMATOW i macie dostęp do najnowszych wpisów-nie zawalajmy tablicy pojedynczymi "problemami" kazda kategoria jest dostepna z górnej listy i taka obsługa menu jest najlepsza

Re: Propozycja

da®®io
ja jestem skłonny optować za rozbudową kategorii- bo brak jest działu ogólne/typu hydepark, "uczucia" albo "poczekalnia" przed skasowaniem

Re: Propozycja

da®®io
kpt. Twoj wpis kwalifikuje się do dzialu organizacyjnego i nie musi figurowac na głównej tablicy-mnie podział na kategorie odpowiada i tego brakowało mi na Atlantydzie-klikaj na "widok tematów" a pojawią Ci się najnowsze wpisy

Re: Propozycja

masakra
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
masz racje kapitanie,  a juz ingerowanie w wątki innych modaratora darjusa to masakra

Re: Propozycja

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Kpt.Wojtek napisał/a
T tym "katalogowaniem" watkow na dzialy to troche przesada, bo tam prawie nikt juz nie zaglada. Kazdy patrzy na nowe i tam pisze, a reszta to, hmm... Brak czegos nowego i nie wchodz.
Kapitanie, dzięki za propozycję i opinie. Na chwilę obecną wolałbym, żeby pozostało, tak jak jest. Przecież wystarczy kliknąć link "Najnowsze komentarze", aby ukazały się wszystkie komentarze posegregowane od najnowszego do najstarszego (niezależnie od tego, gdzie zostały przeniesione).

Poza tym porządki i katalogowanie wpisów — zgodnie z tym, co wspólnie ustaliliśmy (po burzliwej dyskusji), ma odbywać się tylko i wyłącznie pierwszego dnia miesiąca, tak aby nikt nie czuł się zdezorientowany tym, że stracił tymczasowo swój wątek z pola widzenia (szczególnie, żeby nowe osoby nie czuły się zdezorientowane).

Także spokojnie, można zakładać wątki na tablicy głównej. Moderatorzy wezmą je w swoje obroty i przeniosą do działów tematycznych tylko i wyłącznie pierwszego dnia miesiąca (będzie to uwzględnione w regulaminie forum).

PS. Watki można zakładać zarówno na tablicy głównej, jak i od razu w działach tematycznych (jak kto woli).

Re: Propozycja

Kpt.Wojtek
"Robta co chceta", myslalem, ze lepiej dla nowych jak watki zostaja na gorze i nikt nie musi ich szukac miedzy postami z sierpnia czy listopada ubieglego roku na innych dzialach, ale...