Propozycje taneczno-muzyczne na karnawał (i nie tylko)

Re: Propozycje taneczno-muzyczne na karnawał

„DEFIS - JESZCZE RAZ / skrzypce, cover Agnieszka Flis”

Re: Propozycje taneczno-muzyczne na karnawał

„Lanberry - Tylko Tańczę”

„W przedpokoju kwitnie bez, a za oknem śnieg
Na kanapie siedzi cień, chyba dobrze jest„

„Raz, dwa, trzy, ty wypadasz z gry
Cztery, pięć, zapominam się”

„Ja tylko tutaj tańczę
Nie zostaję tu na zawsze
Dobrze bawię się
Póki robię to, co chcę
Nikogo nie udaję
Wiem, że tak mi już zostanie„

:)

Re: Propozycje taneczno-muzyczne na karnawał

Przyłaszczka
🦋🦋🦋

Re: Propozycje taneczno-muzyczne na karnawał

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
„Zara - Maski”

Re: Propozycje taneczno-muzyczne na karnawał

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik

„Prezydent Wołodymyr Zełenski w 2006 roku wygrywa ukraińską wersję Tańca z gwiazdami”

„I robi to w spektakularnym stylu. Człowiek wielu talentów„

Niektóre z komentarzy pod filmem:

doradca_premiera:  „Widać, że się w tańcu nie piedroli”.

kuzieem: „A Putin nie wie z kim tańczy...

Źródło komentarzy: wykop.pl

Re: Propozycje taneczno-muzyczne na karnawał

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
„Monika Borzym, Joanna Kołaczkowska, Artur Andrus — Ty tu, ja tam tango”

[...]

1 ... 141516171819