Propozycje taneczno-muzyczne na karnawał (i nie tylko)

Re: Propozycje taneczno-muzyczne na karnawał 2017

sputnik
Ten post był aktualizowany .
Jestem elastyczny tu mój ulubiony utwór https://youtu.be/OERixQR-hxY
Ostatnio :)

<nabble_embed></nabble_embed>

Re: SEREBRO - Перепутала / Фестиваль " Танцевальная волна"

Wyjście na świeże powietrze studzi na kilka chwil gorące zmysły:

Заразный корейский танец (Рsy - Gangnam Style)

A to poniżej, to nie wiem, skąd się wzięło na forum, ale dziewczyny fajne, może być na karnawał:

Dj Slon - Вечеринка Танцы Алкоголь

Impreza rozkręca się chyba trochę w złym kierunku, nie wiem, jak to powstrzymać, chyba wszystkim już szumi mocno w głowie:

Re: Настя Задорожная - Условный рефлекс

sputnik
To lubię :) Zoba to!
https://youtu.be/aRy8oG-6Kxc

SEREBRO "МиМиМи"

Dzieci jeszcze nie śpią? A gdzie są rodzice?

Re: Настя Задорожная - Условный рефлекс

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
sputnik napisał/a
To lubię :) Zoba to!
https://youtu.be/aRy8oG-6Kxc
Może być,  fajne