Proszę o pomoc

Przyłaszczka
Nie mogę znaleźć informacji o tym, jak wstawić film z YouTube. Pewnie gdzieś jest, ale... Będę wdzięczna za pomoc.
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Proszę o pomoc

Przylażczka napisał/a
Nie mogę znaleźć informacji o tym, jak wstawić film z YouTube. Pewnie gdzieś jest, ale... Będę wdzięczna za pomoc.
Cześć Przylażczko :)

Dodałem na forum mini poradnik: "Jak wstawić film z YouTube na forum Nabble".

Link do poradnika <<--

Dziękuję, że przypomniałaś mi o tym, bo planowałem to już od dawna, ale ciągle brakowało mi czasu.  Pewnie więcej osób skorzysta przy okazji.  :)

W wolnym czasie dodam też poradnik — jak zrobić kolorowy napis w sygnaturce Nabble, po pamiętam, że w którymś poście o to pytałaś.

Dziękuję za zmobilizowanie mnie do działania. :)