Protesty przeciwko inwazji Rosji na Ukrainę

Re: Protesty przeciwko inwazji Rosji na Ukrainę

„Robert Lewandowski wspiera Ukrainę. Zagrał mecz ze specjalną opaską„

Robert Lewandowski otwarcie krytykuje agresywne ruchy rosyjskich wojsk na terenach Ukrainy. Po oficjalnym oświadczeniu i komentarzu do decyzji PZPN nadszedł czas na mały, ale ważny gest w meczu ligowym przeciwko Eintrachtowi Frankfurt

Świat sportu aktywnie wspiera Ukrainę podczas brutalnej i nieuzasadnionej napaści rosyjskich wojsk.

 Na przykład po wygraniu turnieju WTA 1000 w Dosze Iga Świątek we wzruszający sposób odniosła się do całej sprawy. – Chciałabym wyrazić swoje wsparcie dla ludzi, którzy cierpią na Ukrainie.

Ciężko mi nawet sobie wyobrazić to, co się dzieje w kraju obok mnie. Sport jest teraz najmniej ważny, ale będzie nas łączyć, przynosić radość.

Mam nadzieję, że Ukraina wkrótce będzie bezpieczna – powiedziała na ceremonii zamknięcia nasza zawodniczka. Kolejnym już wyrazem wsparcia wykazał się również kapitan naszej reprezentacji Robert Lewandowski”.

Lewandowski ze specjalną opaską w meczu Bundesligi

Robert Lewandowski zdecydował się na specjalny gest podczas meczu Bundesligi przeciwko Eintrachtowi Frankfurt. Z racji nieobecności Manuela Neuera i Thomasa Muellera Polak pełnił w spotkaniu 24. kolejki rolę kapitana Bayernu Monachium.

Oprócz zwykłej opaski oznaczającej tę funkcję, nasz reprezentant założył również opaskę w barwach ukraińskiej flagi. Lewandowski wyraźnie sprzeciwia się rosyjskiej agresji – napastnik stwierdził, że nie wyobraża sobie gry z reprezentacją Rosji.

Przypomnijmy, PZPN w porozumieniu z zawodnikami poinformował, że nie będzie grał spotkania ze Sborną w eliminacjach do mistrzostw świata.

Polecam cały artykuł: https://sport.wprost.pl/pilka-nozna/bundesliga/10637464/robert-lewandowski-wspiera-ukraine-zagral-mecz-ze-specjalna-opaska.html

Re: Protesty przeciwko inwazji Rosji na Ukrainę

„Wracaj do domu!”: Ukraińscy protestujący konfrontują się z rosyjskimi pojazdami wojskowymi w Chersoniu

Re: Protesty przeciwko inwazji Rosji na Ukrainę

„Natalia Oreiro dostała rosyjskie obywatelstwo. Już nie chce mieszkać w Rosji i sprzeciwia się wojnie”

„Natalia Oreiro jest wręcz ulubienicą Rosjan. Piosenkarka znana ze „Zbuntowanego anioła” co najmniej raz w roku odwiedza kraj na wschodzie i daje tam koncerty. Co więcej, w listopadzie 2021 roku pochwaliła się otrzymaniem rosyjskiego obywatelstwa.

Dziś otwarcie sprzeciwia się wojnie w Ukrainie.

Więcej: https://www.radiozet.pl/Muzyka/Natalia-Oreiro-dostala-rosyjskie-obywatelstwo-Juz-nie-chce-mieszkac-w-Rosji-i-sprzeciwia-sie-wojnie

Re: Protesty przeciwko inwazji Rosji na Ukrainę

„Polka rozdaje plecaki pełne słodyczy, zabawek i książek ukraińskim dzieciom

Radość dzieci bezcenna”.

https://streamable.com/l0wnpa