Przed grobem Adamowicza wystawiono wartę honorową… w pruskich mundurach?

Re: Przed grobem Adamowicza wystawiono wartę honorową… w pruskich mundurach?

Serenity♛ napisał/a
Cześć. A Ty jesteś jego adwokatem?
A od kiedy trzeba być adwokatem, aby brać udział w publicznej, forumowej dyskusji? Zawsze wydawało mi się, że wystarczy być forumowiczem... Człowiek całe życie się uczy...
Serenity♛ napisał/a
Twoje argumenty nie przemawiają do mnie.
No i nie muszą do Ciebie przecież przemawiać. Ja wyraziłem swoją opinię, Ty swoją, no i ok
Serenity♛ napisał/a
który nie potrafi merytorycznie odpowiadać na wątki, tylko napada na dyskutantów. Niejednokrotnie zdarzyło mu się to, zupełnie nie będąc atakowanym.
A to podobnie jak np. Lola czy Drapak, też im się bardzo często zdarza napadać na dyskutantów, będąc zupełnie nieatakowanym :)
Serenity♛ napisał/a
Jeśli jego celem jest "zatopienie Atlantydy", to pokazuję mu środkowy palec!
Ps. Co do "Loli" to zmieniła się o co najmniej 120° , przy czym Krzychu zrobił obrót o 360.
Nie dziwi mnie teraz, gdy Yumi nazywała go na "Marsie" alkoholikiem.
Miłego...
Twoje argumenty co do zmian Loli — akurat do mnie nie przemawiają, ja tam nie widzę u niej jakieś super poprawy, Miłego wieczoru

Re: Przed grobem Adamowicza wystawiono wartę honorową… w pruskich mundurach?

Serenity♛
<quote author="szuw ">
Serenity♛ napisał/a
Cześć. A Ty jesteś jego adwokatem?

szuw napisał/a
[...]

Możesz nie widzieć, to wyłącznie Twoja sprawa. Te 120° to moja ocena, gdybym uważała, że zmiana jest całkowita wspomniałabym o 180 - ciu.
Natomiast nie wiem czy zauważyłeś, ale ja odniosłam się do wypowiedzi Sputnika tylko w części. Tej części, w której insynuuje "zatopienie Atlantydy". Wszelkie nawiązania co do innych użytkowników uważam za mącenie.
"Nie sra się do gniazda, w którym się śpi" - mam nadzieję, że zrozumiałeś sentencję.
A teraz proszę mi jeszcze wskazać, gdzie Lola wielokrotnie napisała o "zatapianiu Atlantydy"?

[...]

Nie interesują mnie zbytnio Twoje oceny. Zwracam uwagę na Twój brak obiektywizmu, ponieważ mam na to ochotę. Komentuję to, co mi się podoba, a nie to, co byś sobie życzyła, abym komentował :)

Twój brak obiektywizmu polega na tym, że czepiasz się rzekomych ataków Sputnika, a kompletnie nie przeszkadza Ci na Twoim forum chamstwo Loli, czy Drapaka.
"Sranie do Twojego gniazda" i podobnie subtelne zabawy mnie nie interesują ;)

Sputnik prawdopodobnie nie sypia w Twoim wspaniałym, forumowym gnieździe, dlatego obiektywie dostrzega tam treści rasistowskie, czy faszystowskie. Ale to byś musiała już się jego zapytać, albo spojrzeć na swoje forum z szerszej perspektywy.

Skoro według Ciebie Sputnik to alkoholik, to może potrzebuje pomocnej ręki, a nie środkowego palca? Pomyślałaś o tym? Przecież tworzycie na forum podobno taką wspaniałą rodzinkę szlachetnych ludzi.

Lola pisała o zatopieniu, likwidacji forów, coś w ten deseń. Ale nie tylko. Również psiała, że Twoje forum to zwykły wsiowy targ z dyszlem i jajami i że nie może się nadziwić, że takie forum, jak Twoje które założyła [tutaj było obraźliwe słowo w stosunku do Ciebie] tętni jeszcze życiem

Dalej pisała:

"toć to czysty folklor w sieci jest. Stare przekupki w chustkach na głowach, kasakach i spódnicach do kostek rozprawiają o psychologii, książkach, filmie jednocześnie grzebiąc w swoich wiklinowych koszach sięgają po skrzętnie wyliczony mendel jajek i podają klientowi. Panowie oparci o dyszel z dumnie zadartą do góry głową wymieniają zalety swoich koni, od czasu do czasu zgarniając z wozu szuflą do wora piękne, dorodne ziemniaki, wychodowane za domem. Co jakiś czas z targu dobiega przeraźliwy jazgot, który w kulminacyjnym momencie potrafi zrobić dziurę w głowie, człowiek ma wrażenie, że pędzi ku niemu stado rozszalałych indorów, a to tylko zwykła sprzeczka o to kto jest najładniejszy i najmądrzejszy we wsi i kto komu czego zazdrości. I tak dzień po dniu wychodzą na targ, ustawiają wiklinowe kosze z jajami, zdejmują płachty z załadowanych na wozy ziemniaków i żyją, żyją na targu w sieci."

http://multi-forum.46349.x6.nabble.com/Zwyk-y-wsiowy-targ-z-dyszlem-i-jajami-td8093i25.html

Lola nic się nie zmieniła. To wyrachowana, cyniczna trolllica, która zrozumiała, że tutaj nie uda się jej trollować, więc wybrała wsiowy targ (cytuję jej słowa) — Atlantydę.

[...]

Sputnik prawdopodobnie nie sypia w Twoim wspaniałym, forumowym gnieździe, dlatego obiektywie dostrzega tam treści czy rasistowskie, czy faszystowskie, ale to byś musiała już się jego zapytać.

Skoro według Ciebie Sputnik do alkoholik, to może potrzebuje pomocnej ręki, a nie środkowego palca? Pomyślałaś o tym? Przecież tworzycie na forum podobno taką wspaniałą rodzinkę szlachetnych ludzi.

Lola pisała o zatopieniu, likwidacji forów, coś w deseń. Ale nie tylko. Również psiała, że Twoje forum to zwykły wsiowy targ z dyszlem i jajami i że nie może się nadziwić, że takie forum, jak Twoje które założyła [tutaj było obraźliwe słowo w stosunku do Ciebie] tętni jeszcze życiem

Dalej psiała:

[...]

Lola nic się zmieniła. To wyrachowana, cyniczna trolllica, która zrozumiała, że tutaj nie uda się jej trollować, więc wybrała wsiowy targ (cytuję jej słowa) — Atlantydę.
Pamiętam co pisała Lola, pamiętam też jak to ja ją zbanowałam na Twoim forum (nie miałam możliwości wymoderowania) za co dostałam od Ciebie reprymendę. Nie o to chodzi zresztą...
Prosiłam, byś pokazał mi, gdzie Lola pisała konkretnie o "zatopieniu Atlantydy" - myślę, że nigdzie. A jej oceny (te sprzed dwóch lat) to były tylko subiektywne na tamten czas, prawda Doktorku?

Tak samo, jak subiektywne oceny teraz Ty przedstawiasz w stosunku do mojej osoby
A mnie chodzi tylko o "grożenie" w słowach Sputnika, nic poza tym. Nie czepiam się ataków Sputnika na innych interlokutorów - tym na Atlantydzie zajmuje się Admin, czyli Wojtek.

[...]

Nie dostałaś ode mnie żadnej reprymendy. No, chyba że reprymendą nazywasz moje pytanie, które wtedy zadałem: "kto zbanował Lolę?".

Dokładnie tak to wyglądało. Wszedłem w tamten pamiętny dzień na forum, ponieważ chciałem odpisać na wcześniejsze posty (zarzuty) Loli. Przygotowałem sobie wtedy strasznie długą przemowę dla Loli (pisałam ją 2 dni). A skoro zauważyłem, że jej posty niespodziewanie znikły i ktoś ją zbanował, wiec zapytałem grzecznie: "kto zbanował Lolę?". Takie pytanie to coś strasznego?. Zapytałem "kto zbanował Lole", a Ty się na mnie wtedy obraziłaś i strzeliłaś focha, tak, jakbym faktycznie powiedział coś okropnego... Myślę, że po prostu szukałaś wtedy pretekstu, żeby się ze mną pokłócić...

Najwidoczniej tak się przejęłaś tymi moimi słowami, że do dzisiaj boisz się Lolę zbanować, czy zwrócić jej uwagę na niestosowne zachowanie... Nie wiedziałem, że moje łagodne słowa, tak potrafią oddziaływać i wnikać w podświadomość...

PS. Moim zdaniem czepiasz się też ataków Sputnika, ponieważ napisałaś:

"nie potrafi merytorycznie odpowiadać na wątki, tylko napada na dyskutantów. Niejednokrotnie zdarzyło mu się to, zupełnie nie będąc atakowanym. "

A to przecież nie jest tylko wada Sputnika. Sputnik w porównaniu do Loli czy Drapaka to ...aniołek.

"Nie czepiam się ataków Sputnika na innych interlokutorów - tym na Atlantydzie zajmuje się Admin, czyli Wojtek."

PS. Admin, czyli Wojtek zajmuje się tym nieobiektywnie. Wydaje żółte kartki na prawo i lewo swoim oponentom politycznym, a udaje, że nie widzi chamskiego zachowania Drapaka czy Loli. Nie dziwię się Sputnikowi, że budzi to u niego frustrację.

Re: Przed grobem Adamowicza wystawiono wartę honorową… w pruskich mundurach?

Kpt.Wojtek
Taki jest ich skrajnie prawicowy "partiotyczny"program. Zakrzyczeli Darrio, teraz za slowa szczerosci chca udupic Sputnika, a jak im sie to uda wezma sie za mnie i bedzie fejkowa wiocha:))
--
Sputnik napisal, ze Drapak nie jest slazakiem. Ja sie z tym nie zgadzam. On jest slazakiem z pokolenia mlodych i zwartych wychowanym za czasow Gierka. Teraz emeryt i sygnalizator.

Moja ciotka pracowala kiedys w recepcji "Domu Chlopa". Jak mi po latach opowiadala o tamtych czasach to ciezko bylo w to uwierzyc. Najgorszymi grupami w tym hotelu byli wtedy wlasnie slunzacy.
Najpopularniejsza ich pijacka odzywka bylo "tero my som pany". To sie przyjelo wsrod pracownikow i jak rezerwacja rzucila haslo "jadom pany" to wszyscy wiedzieli, ze bedzie przegwizdane i zarzygane.
A byly to wycieczki pracownikow kopaln, zakladow pracy  i dzialaczy.
Nikt z obslugi nie mogl im nic powiedziec by nie wyleciec z roboty.
Bezkarne, pijane, chamskie ciule.

Mlodzi juz sa inni i to nie dzieku bogu;)

Re: Przed grobem Adamowicza wystawiono wartę honorową… w pruskich mundurach?

Sputnik
Tu małe sprostowanie :) Trawestowałem o zatopieniu Atlanty słowa klasyka z Torunia i ciekaw bylem reakcji. Dwa! Drachrust to niemoże być Ślązakiem tylko przesiedleńcem z taką mentalnością zakapiora. Trecie primo to Sylwio -broniłem Cię jak lew by ten kto poełnie byki niech pierwszy rzuci kamieniem! Chwyty podstawówkowe co tam się dzieje. Lola Ferrari pisałem by nie robiła dymów tylko napisała, że np. nie było u niej wody a jest przecież to był diabeł Tasmański. Szambo na całe Forum. Później wybiło brunatne a tego było za wiele by nie reagować. Pozdrawiam zdrowy rozsądek. Moja wina, że czasami używam skrótów myślowych i czasem przeklinam nietylko po alkoholu. Ps. Piszę z telefonu na prędce z Parady Równości ;)

Re: Przed grobem Adamowicza wystawiono wartę honorową… w pruskich mundurach?

Kpt.Wojtek
Sputnik napisał/a
[...]
Spütniku. Jeszcze raz mowie, ze Drapak jest slunzakiem, wychowany przez Gierka na rase "panow"! Ksiazeczki i sklepy dla gornikow, towary o ktorych  nawet stolica mogla zapomniec. Oni wtedy mieli nawet niemieckie piwo z puszek. Loti pewnie to pamieta i z wdziecznosci nie kasuje bo w Aninie za tamtych czasow (obok mieszkali Jaroszewicze)  i bylo takie piwo w samie, na Kajki. Tata mi opowiadal i sam tam kupowal, bylo duzo tansze niz w "Peweksach". Ale cos za cos. Donosicielstwo! Nigdzie w PRLu takiego wtedy nie bylo i stalo sie to u nich tradycja:D