Przed grobem Adamowicza wystawiono wartę honorową… w pruskich mundurach?

Re: Przed grobem Adamowicza wystawiono wartę honorową… w pruskich mundurach?

Sputnik napisał/a
Zoba co za durne posty drapichrust wypisuje na ten temat! Pomijam fakt grożenia śmiercią a w skócie: "odstrzelcie go nim zniesie jajo" -Tu teraz chodzi mi o ugodę by przyznał się do winy. Nie chodzi mi o sądy bo na to czasu nie mam ale mam środki, możliwości by zatopić Forum Atlantydę gdyż non-stop są tam rozpowrzechniane treści faszystowskie. No! Niestety! Jest na to przyzwolenie Adminów :(
Widziałem, widziałem Sputniku, ale niektóre ciężkie przypadki są niereformowalne. Lepiej czasami odpuścić, szkoda zdrowia i nerwów. Miłego dnia :)

Re: Przed grobem Adamowicza wystawiono wartę honorową… w pruskich mundurach?

Sputnik
Miłego dziona :) Alleluja i cała na przód -jak mawia klasyk ;)

Re: Przed grobem Adamowicza wystawiono wartę honorową… w pruskich mundurach?

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Królewska Lwica;)
A tam od razu miłość ;) Trza reagować jak dzieją się nieprawidłowości....

Re: Przed grobem Adamowicza wystawiono wartę honorową… w pruskich mundurach?

Królewska Lwica;)
I slusznie! Pozdro i milego dzionka,ja na basen popluskac sie w upale:)

Re: Przed grobem Adamowicza wystawiono wartę honorową… w pruskich mundurach?

Serenity♛
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Sputnik napisał/a
Nie chodzi mi o sądy bo na to czasu nie mam ale mam środki, możliwości by zatopić Forum Atlantydę gdyż non-stop są tam rozpowrzechniane treści faszystowskie. No! Niestety! Jest na to przyzwolenie Adminów :(
Możesz się już na Nowej Atlantydzie nie pojawiać. Doskonale widać, co tak naprawdę robisz na moim forum.
A "rozpowszechniane" piszemy przez "sz".

[...]

Ja staram się ostatnio trzymać poniższych zasad:
"
- Nie próbuj z trollem dyskutować.
- Nie reaguj na jego zaczepki.
- Nie staraj się wytłumaczyć mu swojego punktu widzenia. W każdej Twojej wypowiedzi znajdzie on słowo, które wykorzysta przeciwko Tobie."

Po prostu staram się nie karmić trolla, ignorować.
Bo czego oczekuje troll polityczny? Oczekuje reakcji na swoje prowokacje.
Więc największą karą dla nich jest ignorowanie, a nie podbijanie im wątków.

Kim, jest osoba, która rozpowszechnia fake newsy, jak nie trollem politycznym?
Jakoś nie chce mi się wierzyć, że te osoby nie potrafią samodzielnie docierać do źródeł i że wierzą w te wszystkie brednie.

Całkiem niedawno Lola wkleiła ten fake news <<--

Kilka miesięcy wstecz rozpowszechniali fake news o tym, że to Żydzi mordowali w Katyniu.

To był w tym czasie dość popularny fake news: "wiele razy udostępniło własnego tweeta z informacją odwołującą się do newsa z izraelskiej gazety, że Polaków w Katyniu zamordowali nie Sowieci, lecz… Żydzi."

Polecam ciekawe artykuły na ten temat:

Artykuł 1 <<-- Artykuł 2 <<--

Re: Przed grobem Adamowicza wystawiono wartę honorową… w pruskich mundurach?

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Serenity♛
Serenity♛ napisał/a
Możesz się już na Nowej Atlantydzie nie pojawiać. Doskonale widać, co tak naprawdę robisz na moim forum.
A "rozpowszechniane" piszemy przez "sz".
Cześć Sylwia, a co takiego robi Sputnik? Emocjonalne reaguje na fake neswy, na manipulacje?

Sputnik raczej wyraża emocjonalnie to, co myśli na temat wklejania fake newów itp., a Twoje forum sabotują raczej osoby, które bezrefleksyjnie wklejają takie fake newsy (te osoby to takie konie trojańskie Twojego forum), a nie Sputnik

Sputnik reaguje też na to, że niektórzy forumowicze na Atlantydzie wykorzystują jego szczerość. Sputnik w chwili szczerości napisał na forum trochę o sobie i momentalnie niektórzy "milusińscy" wykorzystują to przeciwko niemu — nawiązując do jego prywatnego życia. Kim są osoby, które używają takich "argumentów — haków" w dyskusji?

Sputnik miał też gorszy dzień, więc, po co się napinać? Lola wielokrotnie pisała, że pragnie zatopić Twoje forum i w ogóle wszystkie fora, to jej też powinnaś napisać, że może już nie wchodzić...

Powinnaś Sputnikowi wybaczyć i przyjąć go jeszcze raz pod swoje skrzydła.
Zresztą, kto będzie podbijał polityczne prowokacje Loli, Lothara i Drapaka, skoro Sputnika już nie będzie? Wybacz Sputnikowi, chociażby ze względu na nich...

Re: Przed grobem Adamowicza wystawiono wartę honorową… w pruskich mundurach?

Serenity♛
szuw napisał/a
Cześć Sylwia, a co takiego robi Sputnik? Emocjonalne reaguje na fake neswy, na manipulacje?

Sputnik raczej wyraża emocjonalnie to, co myśli na temat wklejania fake newów itp., a Twoje forum sabotują raczej osoby, które bezrefleksyjnie wklejają te fake newsy (te osoby to takie konie trojańskie Twojego forum), a nie Sputnik

Sputnik reaguje też na to, że niektórzy forumowicze na Atlantydzie wykorzystują jego szczerość. Sputnik w chwili szarości napisał na forum trochę o sobie i momentalnie niektórzy "milusińscy" wykorzystują to przeciwko niemu — nawiązując do jego prywatnego życia. Kim są osoby, które używają takich "argumentów — haków" w dyskusji?

Sputnik miał też gorszy dzień, więc, po co się napinać? Lola wielokrotnie psiała, że pragnie zatopić Twoje forum i w ogóle wszystkie fora, to jej też powinnaś napisać, że może już nie wchodzić.

Powinnaś Sputnikowi wybaczyć i przyjąć jeszcze raz pod swoje skrzydła.
Zresztą, kto będzie podbijał polityczne prowokacje Loli, Lotharowi i Drapakowi, skoro Sputnika już nie będzie? Wybacz Sputnikowi, chociażby ze względu na nich...
Cześć. A Ty jesteś jego adwokatem?
Twoje argumenty nie przemawiają do mnie. Krzychu przeważnie przychodzi na forum nachlany, chociaż już raz zwróciłam mu dość ostrą uwagę. Sam uważa się za jakiegoś "super trolla", a jest zwykłym trollem, który nie potrafi merytorycznie odpowiadać na wątki, tylko napada na dyskutantów. Niejednokrotnie zdarzyło mu się to, zupełnie nie będąc atakowanym.
Jeśli jego celem jest "zatopienie Atlantydy", to pokazuję mu środkowy palec!
Ps. Co do "Loli" to zmieniła się o co najmniej 120° , przy czym Krzychu zrobił obrót o 360.
Nie dziwi mnie teraz, gdy Yumi nazywała go na "Marsie" alkoholikiem.
Miłego...
123