Przenoszenie do kosza

Dario, jak mam do Ciebie prośbę, żebyś nie przenosił do mojego kosza komentarzy, która uważasz, że według Ciebie lamią zasady forum (tak, jak np. dzisiaj przeniosłeś do mojego moderatorskiego kosza wątek Ewy Zdegustowanej (z odpowiedzią Dziewczyny z Perłami.).
Po to są dwa kosze (wątki moderatorskie), żeby każdy moderator przenosił do swojego. Nie rozumiem, w jaki celu to robisz (bo to nie jest pierwszy taki przypadek). Ty masz przenosić do swojego kosza, a ja do swojego

Re: Przenoszenie do kosza

w tym przypadku przenioslem do Twego wlasnie dlatego, zebys zdecydowal czy chcesz to kontynuowac.
ps. mam prosbe, jesli nie wyrazasz sprzeciwu wobec tego co teraz robie w swoim koszu, abyś czasowo go nie oprozniał-wzielo mnie na czyszczenie swoich watkow i chcialbym zeby to tam bylo-a poza tym chce odreagować- taka mała moja zemsta, zgoda? usuwaj od wpisu loli a wtedy ja wrzuce kolejne scinki z Serenity, wkurzyla mnie, az kipie ze zlosci

Re: Przenoszenie do kosza

w tym przypadku przenioslem do Twego wlasnie dlatego, zebys zdecydowal czy chcesz to kontynuowac.
ps. mam prosbe, jesli nie wyrazasz sprzeciwu wobec tego co teraz robie w swoim koszu, abyś czasowo go nie oprozniał-wzielo mnie na czyszczenie swoich watkow i chcialbym zeby to tam bylo-a poza tym chce odreagować- taka mala moja zemsta-zgoda?
Widziałem wczoraj ten komentarz Zdegustowanej i wymoderowalem z niego inwektywę, jest tam przecież moja notka [mod], więc zadecydowałem już wczoraj. Ja jej wątku nie kontynuuje, po prostu go zignorowałem. Jej komentarz jest na granicy, nadaje się zarówno do kosza, jak do pozostawiania na forum. Ale skoro już zdecydowałeś, że lepiej mu będzie w koszu, to ok, ale przenoś na przyszłość do swojego kosza.

Absolutnie nie wyrażam zgody na żadne zemsty, chyba żartujesz sobie? Funkcja moderatora do tego nie służy, moderator ma być bezstronny. Poza tym nie rozumiem, dlaczego konflikt z sąsiedniego forum chcesz przenosić tutaj. Nie zgadzam się na żadne zemsty. Porządkować swoje wątki z komentarzy typu "autor usunął swój komentarz" możesz, ale uważaj, żeby przy okazji nie uszkodzić odpowiedzi na takie komentarze. Miłego dnia

Re: Przenoszenie do kosza

da®®io
spokojnie, tak sie tylko "zabawilem" przeciez nie bede robic sobie zbednej roboty, bo takie wyluskiwanie jest pracochlonne, ale dzieki za zgode, moze na lodzkim albumie cos takiego wytnę

Re: Przenoszenie do kosza

da®®io
a to co ona robi to nie jest zawzieta zemsta? tylko dzis wywaliła mi 10 wpisów-dopuszcza tam do gloszenia tendencyjnych szkalujacyzch moja osobe bredni iskry - jak mam tam sie bronic? wreszcie tutaj zaczne do nich pisac bo juz mnie ponosi

Re: Przenoszenie do kosza

[...]
Kiedyś, różni poeci, literaci (różniący się poglądami), polemizowali, korespondowali ze sobą na łamach dwóch oddzielnych czasopism. Bądź jak oni i odpisz szkalującej Cię Iskrze tutaj albo ją zignoruj i idź na spacer. Rozwiązaniem jest też zaproszenie jej na kawę, może się dogadacie?

Re: Przenoszenie do kosza

wiesz kiedy mi ana podpadla i przegrala w moich oczach? wtedy gdy na marsie-onet zalozyla watek o koniecznosci podatku " bykowego " i na nim mnie wskazala palcem i wtedy zrozumialem, ze oni szukaja nowych zrodel na finansowanie tego rozdawnictwa-ja od takich sekutnic wole byc z daleka

Re: Przenoszenie do kosza

Serenity♛

szuw napisał/a
Porządkować swoje wątki z komentarzy typu "autor usunął swój komentarz" możesz, ale uważaj, żeby przy okazji nie uszkodzić odpowiedzi na takie komentarze. )
Jestem

ZA!!!

)
Pozwól Marcin, by darrio jeszcze przejrzał wszystkie wątki i  wstawił do kosza te moje ponad 900 podpisane "Serenity" bez 2;))
Jak usuniesz kosz, to przynajmniej dostanę je ślicznie zapakowane na maila. Może nawet ze wstążeczką świąteczną?;D Bo pewnie tyle zajmie panu darrio ich przenoszenie - przecież jeszcze musi na Atlantydę zajrzeć
12