Przepraszam,że tu weszłam....ale to przez przypadek chyba;(

Re: Przepraszam,że tu weszłam....ale to przez przypadek chyba;(

ewaceha
szuw napisał/a
Sylwia, trochę się porządziłem i nazwa już jest: "MagiaKlub". Co do reszty tego co napisałaś to całkowicie się z Tobą zgadzam, Pozdrawiam
Nawet widzę,że jest więcej opcji;)
dla mnie to wielki plus.Miłego dnia życzę;)

Re: Przepraszam,że tu weszłam....ale to przez przypadek chyba;(

Wspomnienie

Re: Przepraszam,że tu weszłam....ale to przez przypadek chyba;(

serenity. napisał/a
szuw napisał/a
Sylwia, trochę się porządziłem i nazwa już jest: "MagiaKlub". Co do reszty tego co napisałaś to całkowicie się z Tobą zgadzam, Pozdrawiam
Mnie sie podoba, w sumie troche przypomina klub w dobrym tego slowa znaczeniu, oczywiscie;)
Hmm, a skoro sie zgadzasz, co do reszty, to zastrzegam sobie, iz moge zechciec skorzystac (wykorzystac(?);DDDD) niektore z tych postaci;P

No właśnie tak też sobie pomyślałem, że takie forum może być namiastką dawnych, zlikwidowanych klubów na Onecie   Zresztą ja ostatnio na wszystko się zgadzam, nawet na korzystanie i wykorzystywanie ;P

Re: Przepraszam,że tu weszłam....ale to przez przypadek chyba;(

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ewaceha
ewaceha napisał/a

Nawzajem Ewo  :)