Przepraszam,że tu weszłam....ale to przez przypadek chyba;(

Re: Przepraszam,że tu weszłam....ale to przez przypadek chyba;(

ewaceha
Kurcze regulamin jest po angielsku,a ja nie znam, więc czy ktoś mi może napisać co on mówi?

Re: Przepraszam,że tu weszłam....ale to przez przypadek chyba;(

ewaceha napisał/a
Kurcze regulamin jest po angielsku,a ja nie znam, więc czy ktoś mi może napisać co on mówi?

Oryginalny tekst regulaminu:

http://www.nabble.com/Terms.jtp?back=y

Regulamin jest w języku angielskim. Serwis i serwery na którym znajduje się to forum należy do naszych braci "Jankesów" z USA. Poniżej tłumaczenie regulaminu automatycznym translatorem (tłumaczem) Google, więc trochę masło-maślane wyszło, ale może się przyda:

Nabble
Warunki korzystania z serwisu
Jest to umowa i licencji

Używając Nabble, akceptujesz warunki tej licencji i umowy pomiędzy Tobą a Nabble, LLC. Ten dokument był ostatnio aktualizowany w dniu 17 sierpnia 2012 roku.
Treści w naszych usługach

Nabble zgadza się, że można zachować na własność praw własności intelektualnej, które posiadają w treści, które do nas wysyłasz. Krótko mówiąc, to, co należy do ciebie pozostaje twoje. Jesteś odpowiedzialny za treści, i można edytować lub usuwać zawartość. Nabble nie umiarkowanych witryn i nie ocenia, zatwierdza lub popiera żadnej treści.

Podczas wysyłania lub w inny sposób przesyłać treści do naszych serwerów, dajesz Nabble światową licencję na używanie, host, przechowywania, powielania, modyfikowania, komunikowania i publikowania takich treści. Treści mogą być publiczne lub prywatne w zależności od konfiguracji subdomeny, gdzie został złożony. Konfiguracja ta jest kontrolowana przez innych użytkowników, którzy zarządzają, że subdomeny i mogą swobodnie tworzyć treści publicznych lub prywatnych w dowolnym czasie. Nabble nie ma prywatnych treści publicznych. Jeśli jesteś właścicielem witryny (Nabble subdomeny) i chcesz zachować zawartość prywatnych, pozostanie prywatne.

Ponieważ możliwe jest, że użytkownik może pisać obraźliwe treści lub treści, które są szkodliwe dla nieletnich, Nabble chce upewnić się, że są świadomi, że filtrowanie oprogramowanie i usługi są dostępne, aby uniemożliwić dostęp do takich treści. Ta funkcja jest dostępna w oprogramowaniu bezpieczeństwa internetowego złożony przez Symantec, Inc McAfee, Inc, a także od głównych dostawców usług internetowych. Aby zobaczyć listę obecnych dostawców, proszę użyć wyszukiwarki internetowej, aby szukać "oprogramowania do kontroli rodzicielskiej" lub "oprogramowania filtrującego."
Prywatność i Praw Autorskich

Polityka ochrony prywatności wyjaśnia Nabble jak traktujemy swoich danych osobowych i ochrony prywatności podczas korzystania z naszych usług. Korzystając z naszych usług, to zgadzam się, że można korzystać z takich Nabble danych zgodnie z naszą polityką prywatności.

Właścicieli praw autorskich, którzy wierzą, że Nabble użytkownik zamieścił nielegalnych treści może przekazać zawiadomienie zgodnie z wymogami ustawy Digital Millennium Copyright Act Adama G. Slote, Slote & linki, 255 California Street, Suite 1300, San Francisco CA 94111, telefon: 415-393-8001, fax: 415-294-4545, DMCA@nabble.com nieprawidłowy. Nie będzie odpowiedzi na komunikaty, które nie obejmują naruszenie praw autorskich. Komunikacja dotyczące prywatności, naruszenie naszych Warunków użytkowania lub nadużycia drugiej należy składać drogą elektroniczną do abuse@nabble.com.
Usuwanie treści / rozwiązanie Rachunku

Nabble zastrzega sobie prawo do usunięcia lub zablokowania dostępu do treści, które można opublikować, jeśli stwierdzi, że Nabble treści nieodpowiednie dla jakiegokolwiek powodu, w tym określenia Nabble, że zawartość naruszający czyichś praw własności intelektualnej. Nabble udostępnia następujące przykłady nieodpowiednich treści jako wytyczne, ale ta lista nie jest all inclusive i to ulec zmianie:

    Treści naruszające prawa Kalifornii lub w Stanach Zjednoczonych;
    Treści, które naruszają prawa własności intelektualnej;
    Treści naruszające prawo do prywatności innych osób;
    Reklama masowa (np. spam);
    Wirusy i podobne;
    Oświadczenia na celu popełnienie oszustwa, a po
    Nielegalna pornografia.

Delegowanie nieodpowiednie treści może doprowadzić do zakończenia Twojego konta. Powtarzające się naruszenia praw autorskich będą prowadzić do wypowiedzenia swojego konta.

Nabble zastrzega sobie prawo do usuwania kont, które uzna za nieaktywne bez uprzedzenia.
Ograniczona gwarancja i wyłączenie gwarancji.

NABBLE nie mówi wyraźnie, dorozumianych ani ustawowych GWARANCJI, W TYM MIĘDZY INNYMI GWARANCJI HANDLOWEJ I PRZYDATNOŚCI DO OKREŚLONEGO CELU LUB WYNIKAJĄCYCH Z PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI, WYKORZYSTANIA towarowy lub praktyki handlowej.
Ograniczenie odpowiedzialności

W żadnym wypadku Nabble ponosi odpowiedzialności za utracone przychody, zysk lub danych, lub specjalne, pośrednie, wtórne, przypadkowe lub odszkodowania spowodował jednak i niezależnie od teorii odpowiedzialności wynikające z korzystania lub niemożności korzystania z Nabble lub wynikające z wszelkich treści zamieszczonych na Nabble nawet Nabble została poinformowana o możliwości wystąpienia takich szkód.
Znaki towarowe / znaki usług

Nabble jest znakiem usługowym Nabble, LLC. Żadna z informacji zawartych na tej stronie internetowej nie należy interpretować jako przyznania jakiejkolwiek licencji lub prawa do korzystania ze znaku towarowego lub znaku Nabble serwisu bez pisemnej zgody Nabble, LLC.
Wybór prawa i sądu

Wszelkie działania związane z niniejszej Umowy będą podlegać prawu Stanu Kalifornia oraz amerykańskiego prawa federalnego. Wszelkie działania prawne wniesione dotyczących niniejszej Umowy lub wynikające z Umowy spory będą rozstrzygane wyłącznie przez sądy w stanie Kalifornia, w mieście i hrabstwie San Francisco lub federalnych sądów znajdujących się w takim stanie i powiatu. Obie strony przedstawiają miejsca i jurysdykcji w tych sądach.
Całość Umowy: Rozdzielność

Niniejsze Warunki Użytkowania stanowią całość umowy w stosunku do twojego dostępu i korzystania z tej strony internetowej. Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszych Warunków jest niezgodna z prawem, nieważne lub niewykonalne, to postanowienie będzie uważane za oddzielone od pozostałych postanowień i nie wpływa na ich ważność i wykonalność.
Zmiany Warunków Korzystania

Ta witryna sieci Web, a niniejsze Warunki użytkowania może być zmieniony przez Nabble z lub bez wypowiedzenia. Proszę przejrzeć tę stronę regularnie na zmiany. Dalsze korzystanie z tej strony internetowej po każdej zmianie oznacza akceptację zmiany.

KORZYSTAJĄC NABBLE, akceptujesz Warunki użytkowania. JEŚLI NIE ZGADZA, TO NIE UŻYWAJ NABBLE.

Wróć do formularza rejestracji