Przerwany urlop...

Sputnik
Przepraszam, że o tym piszę ale stało się... Mój dobry znajomy "Przyjaciel Rodziny" popełnił samobójstwo.
Twardy facet, Pan Major - zostawił list i strzelił sobie w łeb.
Słów mi więcej BRAK!
Pardon, że podzieliłem się z Wami tą informacją.

Re: Przerwany urlop...

Smutna informacja...

Wyrazy współczucia.

Re: Przerwany urlop...

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Bardzo mi przykro, przyjmij wyrazy współczucia.
🦋🦋🦋

Re: Przerwany urlop...

Sputnik
Dzięki. Nie wiem co Nim kierowało...

Re: Przerwany urlop...

W życiu bym nie posądził, że ma skłonności do strzału sobie w łeb.
Jest to ósma osoba, którą znam/znałem gdzie targnęła się na swoje życie.