Przewodnicy bez Granic..dzis Kraków i ładna bajarka...

Przewodnicy bez Granic..dzis Kraków i ładna bajarka...

Re: Przewodnicy bez Granic..dzis Kraków i ładna bajarka...

Kawusia
W Krakowie na prawdę jest co robić.Wejdziesz na rynek ,przejdziesz przez stare miasto na Wawel.potem nad Wisłę.Ja nie dawno znalazłam kawiarenkę magiczną ,z koleżanką,którą mogę szczerze polecić.Poznać ją po figurce sowy jak z Harego.Są tam magiczne desery i słodycze,i pyszna kawa.No i koniecznie dotknąć miejsca czakramu,każdy przewodnik tam powie ,które to miejsce.

Re: Przewodnicy bez Granic..dzis Kraków i ładna bajarka...

MaryLou
Dawno nie byłam:( Ale jeszcze bede,to moze te kafejke zobacze gdzies. Twoje klimaty:) W Zamku Czocha jest szkola magii Harry Pottera i robia tam zjazdy doroczne,ale to pewnie wiesz na pewno. Niedaleko Swieradowa Zdroju.https://www.youtube.com/watch?v=QivJ6HIKCfk
No a ta trasa plynelam 9 lat temu,piekne polozenie zamku ...https://www.youtube.com/watch?v=K77O81qxUy4