Jerusalema Dance - jestem tak na chwile :) Boska muza :)

Jerusalema Dance - jestem tak na chwile :) Boska muza :)

Ana.Mina
"Kto wczołguje się do mogiły z Nadzieją w sercu?"..

Re: Jerusalema Dance - jestem tak na chwile :) Boska muza :)

Ana.Mina
Może ktoś dać linka na forum Sylwii plis :)
"Kto wczołguje się do mogiły z Nadzieją w sercu?"..

Re: Jerusalema Dance - jestem tak na chwile :) Boska muza :)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ana.Mina
Duch święty zawitał na Multi forum.
No dobra, może nie taki święty,
ale mimo wszystko pozdrawiam :)

PS. Dziękuję  za odwiedziny :)

Re: Jerusalema Dance - jestem tak na chwile :) Boska muza :)

Ana.Mina
szuw napisał/a
Duch święty zawitał na Multi forum.
No dobra, może nie taki święty,
ale mimo wszystko pozdrawiam :)

PS. Dziękuję  za odwiedziny :)
Ahahahaha Szuwar Ty mój łobuzie :)))) oczywiście że Święty ja zawsze porządna kobietka byłam, jestem, tylko mężczyźni są jacyś nie tacy, co nie wracając do przeszłości zaistniało  - chyba nie w tej epoce sie powinnam urodzić :))) chociaż :)

ps. spoko nie dziękuj przy garach odrobisz :)))) jak zrobią w końcu jakiś zlot będziesz pichcił !
ps.1 wiem że tęskniłeś !!!!
"Kto wczołguje się do mogiły z Nadzieją w sercu?"..