Przez RODO do lekarza umawiają się Gandalf i Han Solo. Rządzącym nie jest do śmiechu! :)))

Re: Przez RODO do lekarza umawiają się Gandalf i Han Solo. Rządzącym nie jest do śmiechu! :)))

da®®io
Jolu, dział off to taki hydepark i to też jest kategoria i trzymajac się nowej formuły dla porządku ten wątek powinien trafić do OFF dlatego jakby co to szukaj go tam

Re: Przez RODO do lekarza umawiają się Gandalf i Han Solo. Rządzącym nie jest do śmiechu! :)))

da®®io
bo jeśli zaczniemy tworzyc wątki masowo na tablicy głównej to zaczną mieszać się z kategoriami i dopiero będzie bałagan - dlatego bądźcie drogie Panie przygotowane że jednak będą one szufladkowane - przecież kazdy wątek da się zakwalifikować do jakiejs kategorii- ja Waszych wątków raczej nie będę przecinać skoro lubicie konwersacje o wszystkim w jednym miejscu, a co do moich to ... może czasem

Re: Przez RODO do lekarza umawiają się Gandalf i Han Solo. Rządzącym nie jest do śmiechu! :)))

da®®io
dlatego jak się tutaj " nagadacie " to na koniec dnia przerzucę go do OFF, zgoda?

Re: Przez RODO do lekarza umawiają się Gandalf i Han Solo. Rządzącym nie jest do śmiechu! :)))

dlatego jak się tutaj " nagadacie " to na koniec dnia przerzucę go do OFF, zgoda?

O losie, nie żartujesz?
Naprawdę złamałyśmy regulamin! :)))

Re: Przez RODO do lekarza umawiają się Gandalf i Han Solo. Rządzącym nie jest do śmiechu! :)))

a ja miałem w podstawówce w klasie 5-tej wychowawczynię chemicę i nazywała nas na swojej lekcji po związkach chemicznych- mieliśmy wtedy przypinać do mundurka filcowe tarcze z nazwą chemiczną - ja byłem wodorotlenek potasowy KOH - niezła świruska:)

Czy zaraz swiruska?
Wodorotlenek potasu (potaż żrący), KOH – nieorganiczny związek chemiczny z grupy wodorotlenków, jedna z najsilniejszych zasad.

W standardowych warunkach wodorotlenek potasu jest białym ciałem stałym. Jako odczynnik chemiczny zazwyczaj produkowany jest w postaci łamliwych, krystalicznych, miękkich płatków lub granulek o zawartości ok. 15% wody[3]. Ma silne właściwości higroskopijne[3], większe niż wodorotlenek sodu. Bardzo dobrze rozpuszcza się w wodzie; proces rozpuszczania jest silnie egzotermiczny. Roztwór, zwany ługiem potasowym, ma odczyn silnie zasadowy.
Wodorotlenek potasu oraz jego roztwór wodny pochłania z powietrza dwutlenek węgla z wytworzeniem węglanu potasu, dlatego należy go przechowywać w szczelnych pojemnikach.

Re: Przez RODO do lekarza umawiają się Gandalf i Han Solo. Rządzącym nie jest do śmiechu! :)))

Jola napisał/a
da®®io napisał/a
dlatego jak się tutaj " nagadacie " to na koniec dnia przerzucę go do OFF, zgoda?

O losie, nie żartujesz?
Naprawdę złamałyśmy regulamin! :)))
Nie musicie niczego lamac. Darrio to taki autystyczny MONK (z serialu) tylko bez sukcesow. Albo go zrozumiesz i zaakceptujesz jego "intencje" , albo... on nawet wyparzy twoja szczoteczke do zebow - za darmo, tylko podaj mu gdzie i kiedy ;))

Re: Przez RODO do lekarza umawiają się Gandalf i Han Solo. Rządzącym nie jest do śmiechu! :)))

da®®io
widzę, że ten " Monk " to fajny serial, a ja go nie oglądam ze względu na tego aktora - jakoś on mnie irytuje swoją aparycją

Re: Przez RODO do lekarza umawiają się Gandalf i Han Solo. Rządzącym nie jest do śmiechu! :)))

Kpt.Wojtek
Rozumiem, tylko aparycja:::