Przylażczko — wszystkiego najlepszego! :)

Przylażczko — wszystkiego najlepszego! :)

Z okazji Twoich imienin, życzę Ci wszystkiego, co najpiękniejsze,
dużo radości, uśmiechu  :)

Re: Przylażczko — wszystkiego najlepszego! :)

Przyłaszczka
szuw napisał/a
Z okazji Twoich imienin, życzę Ci wszystkiego, co najpiękniejsze,
dużo radości, uśmiechu  :)

Drogi Szuwarku
Z pamięcią absolutną
Bardzo Ci dziękuję za cudowne życzenia i wzajemnie Ci życzę wszystkiego, co najlepsze, dobrego humoru przez cały czas, tego tak ważnego optymizmu, który nosisz w sobie, by rozświetlać nim świat. Tego Ci życzę z okazji Twoich imienin, które były niedawno, a ja niedobra, oj niedobra nie złożyłam Ci życzeń

🦋🦋🦋