Przyrzekam

Przylażczka
Nie będę już narzekać na przekarmiane zające.
Czas, jak uwierzyć, że nie ma znaczenia?

Re: Przyrzekam

Sputnik
Wsteczny!.

Re: Przyrzekam

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przylażczka
Jeździć, obserwować.

Re: Przyrzekam

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przylażczka
Serio? Jest jakaś dieta?
Please!

Re: Przyrzekam

Sputnik
Serio?! Jest jakaś dieta?

Re: Przyrzekam

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przylażczka
Przylażczka napisał/a
Nie będę już narzekać na przekarmiane zające.
Cześć Przylażczko, czy to sugestia, abym zmienił grafikę, obrazek na Multi Forum?

Co proponujesz? :)

Re: Przyrzekam

Sputnik
Witaj Szu! Jako nałogowy szachista proponuję poziomki 🤗
Ot taka alternatywą pionków 😉

Re: Przyrzekam

Sputnik napisał/a
Witaj Szu! Jako nałogowy szachista proponuję poziomki 🤗
Ot taka alternatywą pionków 😉
Ok, wpisałem na listę poziomki :)

Re: Przyrzekam

Sputnik
Zrozumiałem!
Ot taki poziomek na torcie 🙂

Re: Przyrzekam

Przylażczka
szuw napisał/a
Przylażczka napisał/a
Nie będę już narzekać na przekarmiane zające.
Cześć Przylażczko, czy to sugestia, abym zmienił grafikę, obrazek na Multi Forum?

Co proponujesz? :)

A mogę? Coś zaproponować?

Nie chciałabym tu wprowadzać swojej estetyki na siłę

Jednakowoż, jeżeli pytasz, to marzy mi się widok wodospadu z błękitnymi kropelkami wody opadającymi na kamienie i leciutką mgiełką. Obok różowe kwiaty (te niebieskie dzwonki oraz białe rumianki też są przepiękne i ślicznie wyglądałyby razem). Nad kwiatami kolorowe motyle, przy czym chciałabym, żeby były na pierwszym planie, a w tle błękitne niebo i cudowne gorące słońce. Piłkarz, jeśli już musi być, to może byś go pomniejszył, dał różowe ubranko i doczepił skrzydełka (przesadziłam?), żeby się komponował z całością. No a piłka musiałaby być tęczowa.
Zając mógłby wyjść troszeczkę do przodu, a nie chować się w trawie. Wiem, że wstydliwy, ale może da radę
Czas, jak uwierzyć, że nie ma znaczenia?
12