Przyrzekam

Przyłaszczka
Nie będę już narzekać na przekarmiane zające.
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Przyrzekam

Sputnik
Wsteczny!.

Re: Przyrzekam

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Jeździć, obserwować.

Re: Przyrzekam

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Serio? Jest jakaś dieta?
Please!

Re: Przyrzekam

Sputnik
Serio?! Jest jakaś dieta?

Re: Przyrzekam

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Przylażczka napisał/a
Nie będę już narzekać na przekarmiane zające.
Cześć Przylażczko, czy to sugestia, abym zmienił grafikę, obrazek na Multi Forum?

Co proponujesz? :)

Re: Przyrzekam

Sputnik
Witaj Szu! Jako nałogowy szachista proponuję poziomki 🤗
Ot taka alternatywą pionków 😉

Re: Przyrzekam

Sputnik napisał/a
Witaj Szu! Jako nałogowy szachista proponuję poziomki 🤗
Ot taka alternatywą pionków 😉
Ok, wpisałem na listę poziomki :)