Pusto coś u Szuwara.

Wenus
Chyba wszyscy zapomnieli o tej "kryjówce", nawet on sam ;)

Re: Pusto coś u Szuwara.

da®®io
ważne, ze Ty Minko:) do mnie zaglądasz, dzięki:)

Re: Pusto coś u Szuwara.

Wenus
Nie masz za co dziękować, to samo mogę i ja powiedzieć w stosunku do Ciebie ;)

Re: Pusto coś u Szuwara.

da®®io
miło, że się lubimy:) przed chwilą byłem na Onecie i dogadałem dla jaj ba19 bo caly czas tam prawi kazania

Re: Pusto coś u Szuwara.

Wenus
O matko i córko ;) a gdzie/ na jakich forach na Onecie zaglądasz?

Re: Pusto coś u Szuwara.

Oczko mi się powoli zaczyna przymykać ;) Dobrej nocki :)

Re: Pusto coś u Szuwara.

Kameralnie Wenus :))), doceńmy klimat, bo zechce go zmienić jakiś niby Bartek. A Marcin, jak to Szuwarek cierpliwie paczy dogodnej chwili, by się ujawnić ; ) Szuwarkowa Oaza, nie ma co się dziwić, że czasem tam się "zasiedzi" ; )

Re: Pusto coś u Szuwara.

Wenus
Myślisz???  A jak w końcu ruszy to z wielką pompą? ;)
A mnie to się w sumie podoba taki niezobowiązujący klimacik, kameralny - jak napisałaś ;)
12