Różowa czekolada i niebieskie wino to najnowsze idiotyzmy wchodzące na rynek konsumencki

Różowa czekolada i niebieskie wino to najnowsze idiotyzmy wchodzące na rynek konsumencki

da®®io
pojawia się taka "nowość" na rynku i niektórzy na jej punkcie dostają "świra" choć od razu wydaje się to pomysłem co najmniej idiotycznym

Re: Różowa czekolada i niebieskie wino to najnowsze idiotyzmy wchodzące na rynek konsumencki

da®®io

czy to "coś" wygląda
na czekoladę? bo mnie
przypomina to różowe mydło

Re: Różowa czekolada i niebieskie wino to najnowsze idiotyzmy wchodzące na rynek konsumencki

da®®io
idziecie w gości i jako poczęstunek
dostajecie lampkę wina w kolorze denaturatu i na talerzyku pasek takiego różowego mydła, sorki ale ja nie jestem snobem i ...dziękuję:(

Re: Różowa czekolada i niebieskie wino to najnowsze idiotyzmy wchodzące na rynek konsumencki

da®®io

lubię niebieski kolorek,
ale nie w "szkle" ...ohyda:(

Re: Różowa czekolada i niebieskie wino to najnowsze idiotyzmy wchodzące na rynek konsumencki

A biała czekolada też jest i nawet ją lubię. Wina niebieskiego nie widziałam ale takie likiery w kolorze blue do sporządzania drinków też są. Ja lubię taki o smaku cukierków ice-ów, nazwy zapomniałam  :)

Re: Różowa czekolada i niebieskie wino to najnowsze idiotyzmy wchodzące na rynek konsumencki

Wenus
Już wiem - blue curacao, a drink się nazywa kamikadze :)

Re: Różowa czekolada i niebieskie wino to najnowsze idiotyzmy wchodzące na rynek konsumencki

hej:) dla mnie "biała czekolada" to nie jest czekolada-a ten "napój winny" barwiony jest indygo i w Hiszpani jest na liście "ściganych produktów" wpisz temat w google-to Amerykanie tak eksperymentują, kiedyś czytałem, o piwie o posmaku smażonej wątróbki, ble:(

Re: Różowa czekolada i niebieskie wino to najnowsze idiotyzmy wchodzące na rynek konsumencki

da®®io
nie lubię gdy coś smakuje inaczej niż wygląda bo u mnie wrażenia wzrokowe i smakowe muszą iść w parze...tak mam:)
12