Pytanie

Re: Pytanie

MaryLou
Szybko rezygnujesz Kawusiu...Niepotrzebnie..Popracuj nad   przewrazliwieniem na pkcie swojej osoby..Tak,nie chce tu ani Ewy ani Lotka..Nie po to TU sie znalazlam, aby sily zła dopadly mnie  i tutaj...A przeciez mialas pomysl by zostal moderem TEGO NASZEGO forum..To niewybaczalne Kawusiu ...Nie jestem krolowa forum,ale tak..Bede go strzegla przed wymienionymi osobami..Ponadto...jak to ZAWSZE oznajmial nowym osobom na forum : "Przyszlas tu w gosci." Do bycia zadomowionym daleka droga. Ale..Ale chetnie Cie przyjmiemy, tutejsze kobiety,z ktorymi rozmawiasz sa bardzo madrymi,ciekawymi i inspirujacymi Osobami .. Wiele sie od nich nauczylam i ucze dalej,bo do doskonalosci mi daleko. Pozdrawiam. Pozdrow Bieszczady,resetuj umysl i dusze i wracaj szczesliwa tutaj.

Re: Pytanie

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Hej-Ho! 😎
Zgłaszam się mimo pewnych perturbacji...

Re: Pytanie

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
Wiele tu rozprawiacie na temat Loli...
Nie mnie tu oceniać bo nie znam jej osobiście. Przechodzi kryzys zdrowia psychicznego? Całkiem możliwe.
Całkowicie odmienny światopogląd do potęgi -1! To się zdarza.
Pokuszę się jednak na jedną ocenę tej osoby. Jak Lola nie jest trollem to jest to ZŁO w czystej postaci!

Re: Pytanie

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Kawusiu, olej ta [mod]

Nie rezygnuj z forum Kawusiu, wszyscy cie lubimy i trzymamy za ciebie kciuki. Rob swoje i ciesz sie zyciem.

PS. Szkoda, ze Sylwie tez zarazila swoimi [mod] teoriami, ale [mod]...

Re: Pytanie

Byłem na komisariacie Policji po tym jak mnie Lola pomówiła o akt pedofilii i tu małe kuku /?/ [mod]!

Re: Pytanie

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Kawusia napisał/a
Dla mnie już stało się oczywiste że użytkownicy tego forum zwyczajnie boją się ataków ze strony Ewy.Wiadomo że Sputnik wyjątkowo przeżywał jej ataki.I tak pewnie jak Lwiczka pozostali mają obawy ,że za mną Ewka tu zawita.Pewnie za niedługo jak pokaże się adres w przeglądarce , znajdzie forum bez problemu.Rozumiem użytkowników tego forum ,bo sama mam dość jej prześladowania.Dlatego do dwóch dni się wyniosę,Pozdrawiam i co złego to nie ja.
Do dwóch dni ,bo zniknie ten wpis ,a chciałam żeby wszyscy przeczytali,bo nie ładnie odchodzić bez pożegnania.
Cześć Kawusiu,

nikt nie musi obawiać się ataków Ewy czy kogokolwiek, ponieważ nie toleruję ataków personalnych i staram się je na bieżącą moderować lub kasować.

Tylko warto pamiętać, że:

 Nie jestem w stanie przeczytać wszystkich komentarzy na forum,
np., nie czytam wszystkiego, co piszecie na czacie (na forum też nie).

 Np.  dopiero wczoraj przeczytałem Twój wątek o Afganistanie, a wiele innych komentarzy jeszcze nie czytałem (i może nie przeczytam).

Czasami też, jak każdy człowiek mam dylemat czy dany komentarz już jest atakiem personalnym, czy jeszcze nie jest.

Dlatego, jeśli ktoś czuje się atakowany personalnie, to może zgłaszać takie komentarze do usunięcia.

Wyznaję zasadę, że komentujemy poruszany temat, a nie osoby.

Na forum nie ma też tematów tabu. Każdy ma prawo do własnego zdania, światopoglądu, religii, sympatii politycznych. Prawo do poruszania różnych tematów (no może poza jakimiś skrajnymi przypadkami np., łamiącymi prawo itp. ale to chyba jest oczywiste).

Pozdrawiam :)

[...]

PS. Poza tym przypomnę, co sama napisałaś na czacie:

„Jeśli znasz swoją wartość, to nikt nie jest w stanie wyprowadzić Cię z równowagi.
Bo jeśli czyjeś słowa mogą tobą kierować, to wszyscy mogą tobą kierować.”

To bardzo mądre słowa i warto się do nich stosować.

A z Tego, co widzę, to strasznie przejmujesz się słowami Ewy Zdegustowanej
więc jej słowa chyba Tobą kierują, skoro ciągle do nich wracasz.

Zresztą Zdegustowana też się przejmuje, tym co Ty piszesz i tak odbijacie sobie piłeczkę.

Kto będzie mądrzejszy i pierwszy ustąpi? (możecie ustąpić równocześnie, od tego momentu) :)

Warto odrzucić od siebie wszystko, co negatywne i zajmować się tym,  co nas rozwija, uskrzydla, a nie przytłacza.

Nie znam się na czarach i nie jestem psychologiem,
ale muszą być przecież jakieś sposoby,
abyś uwolniła się od negatywnych emocji.

Moje pomysły, jak uwolnić się od negatywnych emocji:

Pomysł dla wiedźmy:

Pierwsze, co mi przychodzi  do głowy, to zioło i czary.
Chyba są jakieś zioła lub  czary, na uwolnienie  się od negatywnych emocji ? ;)

Pomysł dla osoby wierzącej:

Modlitwa np. Modlitwa przeciwko wszelkiemu złu.

Pomysł dla ateisty:

 Szklanka zimnej wody, długi spacer, kontakt z przyrodą, sport, zakupy...

Pomysł dla wszystkich:

Wyłączyć monitor :)

To tak na szybko, co przyszło mi do głowy, aby uwolnić się od negatywnych emocji :)

PS. Idąc za radą mądrej  Przylażczki piszę:

 Kawusiu! Przecież jesteś wartościowa i fajna, dlatego nie musisz walczyć o swoją wartość — reagując na słowa Zdegustowanej.

Pamiętaj o tym :)

Re: Pytanie

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
Dziękuję za wsparcie i porady jak się nie przejmować ,oj nie wiem czy mi się uda.Wrażliwa jestem ,ale jakoś sobie poradzę.Tak to jest jak człowiek dobry i uczciwy ,to zawsze go atakują.Siły zła zawsze atakują świetliste i dobre osoby.Pozdrowionka dla was,właśnie wróciłam ,idę się kąpać lulu.Super było ,odsłonięte chmury i słoneczko jasno dogrzewało ,i chociaż na chwilę udało mi się zapomnieć o tych atakach na moją osobę.A dziś pełnia ,to możemy dopełniać swoje życie dobrem i radością.I tak też wam życzę, by ta pełnia przyniosła wam cudowne wspaniałości.
1234