Qutaiseli gogona - ramparara / Sofo Kutaladze / სოფო კუტალაძე / ფრანი / frani

Qutaiseli gogona - ramparara / Sofo Kutaladze / სოფო კუტალაძე / ფრანი / frani

Re: Qutaiseli gogona - ramparara / Sofo Kutaladze / სოფო კუტალაძე / ფრანი / frani

Re: Qutaiseli gogona - ramparara / Sofo Kutaladze / სოფო კუტალაძე / ფრანი / frani

Tbili mtvare / სოფო კუტალაძე / Sofo Kutaladze / lamazi gogona ukravs gitaraze da mgeris