Ranking głupot władzy.

Re: Ranking głupot władzy.

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Sputnik napisał/a
2 miliardy na TVPiSS + pracownicy że szkoły medialnej bezlebuba z Torunia i efekt gotowy dla gawiedzi kupionej przez 500+ Kiedyś myślałem, że Polacy to mądry naród... Wystarczy nazwać partię "prawo i sprawiedliwość", prasę "mendia narodowe", "gazeta Wolska", "niezależna" a chwytają to niczym pelikany. Jest jeszcze jeden aspekt propagandy - otóż wszelkie swe porażki, frustracje i inne braki przekładają na innych. Widać to na chłodno na każdy kroku. I to jest Dramat!
Sputniku, oni dali rydzykowi wiecej doplat jak na sluzbe zdrowia. Wprowadzili te nowe podatki w najwieksze od lat mrozy - mowi ci to cos? Ale jak ludziska stoja w tlusty czwartek godzinami przed cukiernia Magdy G. po paczki to czy oni tez wyjda na ulice? Mam nadzieje, ze tak.
PS. Nie trzeba przywolywac Adolka lat 30 tych, Adi Amin tez zabieral obcym i dawal swoim - Co swoi z tym zrobili?!
To co robi "dobra zmiana" z Polski!

Re: Ranking głupot władzy.

Sputnik
W połowie października 2020 miałem przerwę w sprawach służbowych i w chwili wolnego był czas na nadrobienie zaległości  co w tej krainie się wyczynia. Sprawy zaszły za daleko i pierwsza myśl - trza wyjść na ulicę! Stało się 😉 Zupełnie jakby mnie ktoś podsłuchiwał 😇 Potencjał został lekko zaprzepaszczony ale trza cisnąć 👍

Re: Ranking głupot władzy.

Sputnik
[...]

Ryszard Terlecki powiedział, że funkcjonariusze publiczni, którzy byli związani z PZPR, powinni złożyć rezygnację ze sprawowanej funkcji. Politycy i dziennikarze zauważyli, że w takiej sytuacji do dymisji powinien podać się chociażby sędzia TK Stanisław Piotrowicz. Ze swoich funkcji musiałoby zrezygnować jeszcze kilka osób związanych z Prawem i Sprawiedliwością.

Re: Ranking głupot władzy.

Re: Ranking głupot władzy.

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
To coś jest "prezesem" - Nie tankuję na orlenie 🤗 https://youtu.be/GL8xloNDuJc
1234567 ... 22