Ranking głupot władzy.

Re: Ranking głupot władzy.

MaryLou
Sputniku..Lubie ten program..:)dzieki:) Nie smutajmy sie..zaraz swieta i pyszne ciasta...Kwarantanna narodowa...ale do rodzicow chyba pojdziesz?

Re: Ranking głupot władzy.

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik

[...]

"CAŁA PRAWDA o TVP"

Re: Ranking głupot władzy.

Sputnik
2 miliardy na TVPiSS + pracownicy że szkoły medialnej bezlebuba z Torunia i efekt gotowy dla gawiedzi kupionej przez 500+ Kiedyś myślałem, że Polacy to mądry naród... Wystarczy nazwać partię "prawo i sprawiedliwość", prasę "mendia narodowe", "gazeta Wolska", "niezależna" a chwytają to niczym pelikany. Jest jeszcze jeden aspekt propagandy - otóż wszelkie swe porażki, frustracje i inne braki przekładają na innych. Widać to na chłodno na każdy kroku. I to jest Dramat!

[...]

Sputniku,witaj w Nowym Roku! Pan Orłos wymiata:))))

Re: Ranking głupot władzy.

Ciekawe badania,raport,merytoryka.Pozdrawiam Marcin w Nowym Roku~!
12345 ... 22