Re: Pytanie do WWojtka:

Perełka
Fajnie...Zawsze możesz się zwracać Pani Sarno, żeby było dostojniej  z należnym administratorowi.

Re: Pytanie do WWojtka:

da®®io
Perełko, wyjaw mi w końcu swoje imię. lubię znać prawdziwe imiona Kobiet z którymi miło konwersuję:) daj mi jakąś wskazówkę to troszkę pokombinuję- wiesz, że ja mam pewien trop- i myślę o literce R.

Re: Pytanie do WWojtka:

Serenity
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Perełka
Perełka napisał/a
Wojtek nie zaistniałby w takiej postaci jaką jest, gdyby Serenity go nie stworzyła .)
Ehe, a mnie stworzył Szuwarek;D
Dajcie spokój ze spekulacjami, bo tak naprawdę bardzo się mylicie. No i nie macie innych tematów? ;p

Re: Pytanie do WWojtka:

coś tu fajnego było, ale się zmyło

Re: Pytanie do WWojtka:

✉

Re: Pytanie do WWojtka:

Pani Ano, prowadzilem z Panią kilka miłych rozmów na różnych tematach i NIE POZNAJĘ PANI zreszta nie tylko Panią JA JESTEM WOLNYM MĘŻCZYZNĄ I NIE POZWOLĘ SOBIE KOBIETOM WEJŚĆ NA GŁOWĘ !!! POPEŁNIACIE BŁAD PROWOKUJĄC MNIE zawsze potrafię byc miłym dla podobnych osób i staram się traktowac każda osobę na zasadach wzajemności

Re: Pytanie do WWojtka:

Perełka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Serenity
A o tym nie pomyślałam Serenity. Szuwarek cię stworzył administratorem, to prawda.

Re: Pytanie do WWojtka:

Perełka
Darku, nie mogę ci zdradzić jeszcze mojego imienia, bo dowie się jeszcze wroga frakcja.
Ale jest taki dowcip: A jakbyś chciał żebym miała na imię?
123