Rebeliantko wykorzystajmy ten remont

dziewczyna z perłami
Ten post był aktualizowany .
 Jak pouwodzimy Darrio może Madziunia się odnajdzie?
To wrzucam "Kraina miłości"beatki

Re: Rebeliantko wykorzystajmy ten remont

dziewczyna z perłami
To jest straszna różowa magia!

Re: Rebeliantko wykorzystajmy ten remont

Perełko, ja z Kasią ( Madziunią )  jestem w dobrym kontakcie, a  na Armenię mnie nie stać- ot życie

Re: Rebeliantko wykorzystajmy ten remont

dziewczyna z perłami
Pozostaje ci miłość duchowa. Ot, życie. Myślałam, że jest to coś bardziej prostego.

Re: Rebeliantko wykorzystajmy ten remont

dziewczyna z perłami
Miał być żart, bo... w takim jestem nastroju. Ale skoro wrzuciłam tę piosenkę zatrzymaj ją w związku z M. Może coś w tym jest?

Re: Rebeliantko wykorzystajmy ten remont

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
Perełko tamta wiadomość była tylko dla Ciebie i pozwól, że usunę ten wpis- dobrze?

Re: Rebeliantko wykorzystajmy ten remont

dziewczyna z perłami
Ok. I proszę, aby Szuw usunął wątek.

Re: Rebeliantko wykorzystajmy ten remont

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
Admin'ek znów zaszył się w Szuwarach :))), może przyzna w końcu, że potrzebuje kogoś do pomocy przy "remoncie" forum :)
Sama nie znam się na tym, ale od strony technicznej myślę, że Dario byłby pomocny, i Anula :)

:)
12