Reklama iPhone 9.

Re: Reklama iPhone 9.

da®®io
to jest narzędzie blokujące reklamy - trzeba to pobrac i zainstalowac pod swoją przeglądarkę bo chyba dla kazdej przegladarki internetowej potrzebna jest inna wersja ad.blocka
https://www.google.pl/search?newwindow=1&safe=off&source=hp&ei=mwmHW_2TPMPSrgTWor6oCw&q=adblock+plus&oq=adblock+plus

Re: Reklama iPhone 9.

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Anna. napisał/a
Szuwarku, ja nawet nie bardzo wiem o czym Ty do mnie piszesz, więc niczego takiego nie mogłabym włączyć. Do reklam trzeba przywyknąć skoro chce się korzystać z czegoś za darmo, ale ta opisana przeze mnie reklama nie jest jedną z "tradycyjnych" dlatego założyłam wątek.
Część Anno,

Tak, jak Dario napisał, Adblock Plus to taki popularny dodatek do przeglądarek, który blokuje reklamy. Można go sobie pobrać za darmo i dodać do swojej przeglądarki. Cała operacja dodawania tego dodatku do przeglądarki jest bardzo prosta (kilka kliknięć) i trwa kilka minut, po czym można się cieszyć brakiem reklam na odwiedzonych stronach, forach itp.

Pozdrawiam :)

Re: Reklama iPhone 9.

Tak, wielu z Was narzeka na reklamy, a nikt nie używa tego Adblock Plus? Jaki jest powód, że nie używacie? Ja np. nie używam, ponieważ mnie aż tak bardzo te reklamy nie przeszkadzają. a Wy?