Reklama iPhone 9.

Re: Reklama iPhone 9.

da®®io
te reklamy sa wszedzie, ja takie same problemy z nimi mam na innych forach i platformach - co chwila dostaje monity o aktualizowanie aplikacji - ten " big brother " w sieci staje sie przerazajaco ekspansywny

Re: Reklama iPhone 9.

Anna.
Można odnieść wrażenie, że ma nas skutecznie zniechecić do tych miejsc...na RODO nie da się wszystkiego zwalić.

Re: Reklama iPhone 9.

Anna.
u mnie forum jest po polsku - może musisz zmienic coś w ustawieniach

To jest takie samo forum jak tutejsze tyle, że po angielsku i z innymi wątkami, kilka razy mi już wyskoczyło. Nic nie będę zmieniać, moje próby zmian kończą się inaczej niż planowano.

Re: Reklama iPhone 9.

operator tel. za 10 zł premii co 2 dni chce na mnie wymusic zgody marketingowe - to juz jest jakis matrix

Re: Reklama iPhone 9.

Anna.
Mnie przynajmniej tego oszczędzono, ale kto wie na jak długo...

Re: Reklama iPhone 9.

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Próbowaliście używać jakiegoś blokera reklam typu Adblock Plus <<--?

Re: Reklama iPhone 9.

No więc ja przed chwilą dodałem testowo do swojej przeglądarki rozszerzenie Adblock Plus i wszystkie reklamy zniknęły. Polecam przetestować.

Re: Reklama iPhone 9.

Anna.
Szuwarku, ja nawet nie bardzo wiem o czym Ty do mnie piszesz, więc niczego takiego nie mogłabym włączyć. Do reklam trzeba przywyknąć skoro chce się korzystać z czegoś za darmo, ale ta opisana przeze mnie reklama nie jest jedną z "tradycyjnych" dlatego założyłam wątek.
123