Rozbitki hop do kupki >;DD

Re: Rozbitki hop do kupki >;DD

sputnik

Re: Rozbitki hop do kupki >;DD

sputnik
Czołem -kluski z rosołem :) Będą mieli potrzebę odnajdą się zguby :) Jakoś Was namierzyłem w 5 minut bez wysiłku :)  Tu jest całkiem przyjemnie i można sobie pogaworzyć o tym i o owym :) Spadam na dziś ale dobrze, że jesteście i w wiem gdzie Was szukać w razie czego :)  Serdeczności!

Re: Rozbitki hop do kupki >;DD

"Matylda"
Czyli forum na Onecie zlikwidowane?
Wpadlam na chwilę.Pozdrawiam.

Re: Rozbitki hop do kupki >;DD

Honey
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez 3Kropki
Jak do tej pory to tutaj jest najlepiej
///////////////////////////////

Re: Rozbitki hop do kupki >;DD

Lothar. napisał/a
Ooo widzę że wiadomości idą kolejno i nie układają się w dzrewka więc trzeba dokładnie pisać do kogo się mówi żeby się nie porobiło >;DDD
Przecież można skorzystać z przycisku  "Cytuj" ;)

Re: Rozbitki hop do kupki >;DD

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Honey
No to pobądźmy gośćmi tu >:)

https://www.youtube.com/watch?v=Ob9WtNANGzI

>:)
Ja

Re: Rozbitki hop do kupki >;DD

Ja
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Honey
Hop do kupki dokładnie, do kupy.
123