Rozbitki hop do kupki >;DD

Re: Rozbitki hop do kupki >;DD

dziewczyna z perłami
Mnie podoba się to forum, bo moderator na pewno zlikwiduje wulgaryzmy, papkę wyrazową i marketing szeptany.

Re: Rozbitki hop do kupki >;DD

Honey
Czeeść:) nie,nie próbowałam, bo mi ręce opadły.
///////////////////////////////

Re: Rozbitki hop do kupki >;DD

Honey
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Honey
już na wstępie w kafejce wulgaryzmy,dziękuję postoje
///////////////////////////////

Re: Rozbitki hop do kupki >;DD

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami

Re: Rozbitki hop do kupki >;DD

Re: Rozbitki hop do kupki >;DD

Re: Rozbitki hop do kupki >;DD

3Kropki