Rudawy Janowickie

Przyłaszczka
Kiedy wracam z dalekiej podróży, zawsze gdy widzę dwa prawie identyczne wzgórza (piersi Lolobrygidy), a pomiędzy nimi Śnieżkę, wiem, że już prawie jestem w domu :)
🦋🦋🦋

Re: Rudawy Janowickie

Piękne widoki Przyłaszczko, dziękuję za filmik i pozdrawiam! :)

Przy okazji zostawię piosenkę.

Re: Rudawy Janowickie

Przyłaszczka
Dziękuję za miłe słowa i piosenkę :)
Nie ukrywam, że inspiracją do napisania tego postu był Twój obrazek na stronie głównej:) Czy nie są podobne te dwie górki do Rudawskich dwóch dumnych szczytów- Krzyżnej i Sokolika?
🦋🦋🦋

Re: Rudawy Janowickie

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Przyłaszczka napisał/a
Kiedy wracam z dalekiej podróży, zawsze gdy widzę dwa prawie identyczne wzgórza (piersi Lolobrygidy), a pomiędzy nimi Śnieżkę, wiem, że już prawie jestem w domu :)
"Cycuch janowicki"Zachęciłaś mnie Przylaszczko do zwiedzenia tego miejsca

Re: Rudawy Janowickie

Przyłaszczka
Zapraszam, ode mnie rzut beretem :)
🦋🦋🦋

Re: Rudawy Janowickie

Kawusia
Przyłaszczka napisał/a
Zapraszam, ode mnie rzut beretem :)
No i mnie zachęciłaś

Re: Rudawy Janowickie

Przyłaszczka

A takie cudne maki są w Miedziance, czyli wiosce, której prawie nie ma :)
🦋🦋🦋

Re: Rudawy Janowickie

Kawusia
Przyłaszczka napisał/a

A takie cudne maki są w Miedziance, czyli wiosce, której prawie nie ma :)
Ale cudne i piękne w oczy
12