Rudawy Janowickie

Re: Rudawy Janowickie

MaryLou
Rudawy na topie...I moje Janowice Wielkie ..Przesle cos ladnego ale z telefonu...ech,lata dziecinstwa...Kusi mnie tam wyjazd...

Re: Rudawy Janowickie

MaryLou
No i cyk.. Nie wiem jak wrzucic fotke z mojej galerii w telefonie.. Dotad tego nie robilam.. Z lapka to juz w ogole chyba.. Popróbuje jeszcze... Albo inna opcja sie znajdzie, moment.. .

Re: Rudawy Janowickie

MaryLou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Miedzianka.. Temat rzeka.. Ukrywany za komuny.. Stad szedl uran na atom ruski.. Sporo ludzi zmarlo, wioski nie ma.. Teraz zarosla makami.. Symboliczne.. Chyba ze cos pomylilam ale raczej nie.. Istnieje jeszcze Miedzianka wies Przylazczko? Ale maki i widok cymes...

Re: Rudawy Janowickie

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
MaryLou napisał/a
No i cyk.. Nie wiem jak wrzucic fotke z mojej galerii w telefonie.. Dotad tego nie robilam.. Z lapka to juz w ogole chyba.. Popróbuje jeszcze... Albo inna opcja sie znajdzie, moment.. .
Ja, Lwiczko, mam taki szybki patent.
Wrzucam z telefonu komuś znajomemu na Messengera, Wchodzę następnie w to zdjęcie na laptopie i pobieram. Poem wrzucam już gdzie chcę z pobranych.
Chętnie zobaczę Twoje zdjęcia.
🦋🦋🦋
12