Ryo, ja nie mam nic, ty tez chyba nie masz nic ...to może

Ryo, ja nie mam nic, ty tez chyba nie masz nic ...to może

da®®io
" kupmy" :))) klub FC Chelsea bo Abramowicz szuka na niego chętnych http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2018-08-27/the-times-abramowicz-gotowy-rozwazyc-sprzedaz-chelsea/?

Re: Ryo, ja nie mam nic, ty tez chyba nie masz nic ...to może

Ryo2
Chelsea powiadasz? No w sumie możnaby , wtedy będziemy zapraszać Lwiczkę na mecze bo ona ich lubi zdaje się :D

PS: Rzecz jasna miałaby miejsce dla VIPów ;)

Re: Ryo, ja nie mam nic, ty tez chyba nie masz nic ...to może

da®®io
a wiesz, ze wlasnie miałem to samo zaproponowac:))) no to mamy juz 3 osobowy zarząd klubu:)

Re: Ryo, ja nie mam nic, ty tez chyba nie masz nic ...to może

da®®io
oprzemy go na wspolpracy z Widzewem i jako bratnie kluby bedziemy wymieniać sie zawodnikami i infrastrukturą a kasa sama się z tego przez kilka lat  nabuduje

Re: Ryo, ja nie mam nic, ty tez chyba nie masz nic ...to może

A z tak profesjonalnym zarządem jak nasze trio to będziemy seriami wygrywać każde trofeum jakie będzie do wygrania i pokażemy prezesowi Bońkowi że "Polak potrafi" (bo gość pewnie jeszcze przeżywa tegoroczny pogrom pt "Awans polskich drużyn do europejskich pucharów") :D

Re: Ryo, ja nie mam nic, ty tez chyba nie masz nic ...to może

herb tego nowego klubu stworzymy z ich wlasnych Widzew da barwy czerwono-biało-czerwone, a Chelsea doda swojego niebieskiego lewka:)

[...]

Okidoki tylko to trzeba szczwanie rozplanować bo to jest liga spoza UE wiec pewnie będą mieć jakieśtam zawyżone normy regulujące limit obcokrajowców w zespole

Re: Ryo, ja nie mam nic, ty tez chyba nie masz nic ...to może

herb tego nowego klubu stworzymy z ich wlasnych Widzew da barwy czerwono-biało-czerwone, a Chelsea doda swojego niebieskiego lewka:)
Ejj to ma być współpraca a nie fuzja :D

Jak zaczniemy majstrować przy herbach to trzeba będzie jakichś bodyguardów zatrudnić do chronienia naszych limuzyn bo ortodoksi zaczną z cegłówkami latać ;))