STENOGRAMY - PODOBIEŃSTWO NICKÓW I DIALOGÓW PRZYPADKOWE :)

STENOGRAMY - PODOBIEŃSTWO NICKÓW I DIALOGÓW PRZYPADKOWE :)

STENOGRAMY - PODOBIEŃSTWO NICKÓW I DIALOGÓW PRZYPADKOWE :)

e-Wojteketjowojtek: Jak można wstawić sobie w awatar tęcze? >:))  Tęcza jest ohydna, to symbol zboczeńców >:))

e-Elhorre: Popieram!

e-Wojteketjowojtek: Ostatnio robiliśmy dla rządu  >:)) przy wydobywaniu zaginionego, złotego pociągu >:)). I wyobraźcie sobie, że nagle w środku nocy trach, bach, błysk, łomot, straszliwy grzmot >:)), niebo się otworzyło i...

e-Kobieta.wieczorowa.pora: I co? Mówże szybciej człowieku,  kto się pojawił?  Matka Boska - Polka?

e-Drapak:  szuw_ twierdzi, że Ajnsztajn był Żydem, ale ja w to nie wierze, on był Polakiem!

e-Kobieta.wieczorowa.pora. Matka Boska jest Polką :)

e-Elhorre: Z takim biustem, dekoltem i ustami się wypowiadasz?

e-Wojteketjowojtek: Niebo się otworzyło i pojawiła się wielka tęcza >:)) Blask był tak wielki i jasność, że zapalił się las wokoło miejsca przechowywania zaginionego złotego pociągu >:))

e-Ba9: Armagedon!

e-Rat_: Znowu piłeś Wojcieszku

e-Elhorre: Popieram!

e-Bounty: Ja piję Żubrówkę, Wiśniówkę i popijam Nalewką Babuni, bo testuję polskie trunki :DDDDDDDD

e-Amigoland: W Rosji bardzo szybko poradziliby sobie z tęczą na niebie. Mają specjalne sposoby na przepędzenie deszczu,  a tęczy bez deszczu nie ma, hehe

e-Sputnik: Jeśli chcecie to ja mogę nasłuchiwać i na bieżąco informować kiedy pojawi się tęcza na niebie. Nie mam nic do tęczy ale posiadam specjalny sprzęt i łatwo mogę przejąć kontrole nad samolotami przelatującymi nad i pod tęcza. Precz z harcerzykami!

e-Drapak: Tęcza to wytwór Unii Europejskiej,  w PRL-u nie było tęczy na niebie!

e-Elhorre: Popieram!

e-Tańczący_z zającami: Ja... swoim... dzieciom... zasłaniam............. oczy...
gdy... pojawia... się... tęcza........ na... niebie....,
nawet......... dorosłemu... już.... oseskowi... zasłaniam............
oczy... przed... tęczą...., bo... licho... nie... śpi...........

e-Szuw_: Kropki widzę, kropki, same kropki widzę.

e-Tańczący_z zającami: Odejdź... tęczowa... Konczito..., czy... ty... w... ogóle... jesteś.... patriotą...? Co zrobiłeś... dla.... Polski...?

e-Drapak:
 Powiem tak, ja w zabobony żadne nie wierzę, ale jak widzę czarnego kota, to zawracam, a jak widzę tęczę na niebie to otwieram parasol, żeby mnie z góry nie poraziła nie wiadomo czym..:DDDDDDDDDD

e-Bounty: To znowu ja, właśnie przed chwilą odkryłam nowy polski trunek, a wy co polecacie z polskich trunków? :DDDDDDDD

e-Szuw_: Ja polecam Tęczówkę. Wróć, Wiśniówkę miało być. Literówka, to znaczy litrówka.

e-Abydowiosny: W Anglii uchodźcy żądają zakazu sprzedaży alkoholi w sklepach pod groźbą chłosty właścicieli tych sklepów, a to dopiero preludium.

e-Elhorre: Popieram!

e-Szuw_ : Ale co ty popierasz?

e-Elhorre: Jesteś upierdliwy!

e-Miguel: Po pierwsze primo: tam gdzie pojawi się tęcza po deszczu, to środowisko jest zagrożone, to tak zwane środowisko homo, hehe

e-Kobieta.wieczorowa.pora.: Pieprzysz!

e-Kawusia: Ale jak? Przez Internet?

e-Elhorre: Popieram!

e-Wojteketjowojtek: Witajcie :) bylem dzisiaj na randce z dziewczyną i wydałem 20 zł  >;DDD

e-Drapak: Dużo, dużo za dużo.:DDDDDDDDDD

e-Wojteketjowojtek: Ale to były jej pieniądze >;DDD

e-Wojteketjowojtek: szuw_ próbuje mi wmówić >:)). ,  że ja na forum obrażam Żydów i KK >:)).ale czy ktoś wierzy jeszcze w jego kłamstwa? >:)). Czy ktoś widział żebym obrażał na forum inne narody i wyznania? >:)).

e-Elhorre: Popieram!

e-Drapak: Mi wmawiał, że ja NIE lubię cudzoziemców, o zgrozo! Wyobrażacie to sobie ? A żaden Mongoł i Żyd nie będzie mi mówił kogo ja lubię a kogo nie. Ja miałem wujka Włocha, dziadka Niemca, ciocię mam w Białymstoku, a to jest niezbity dowód na to, że lubię wszystkich cudzoziemców i zadem Kacap i Mongoł mi nie będzie wmawiał że nie lubię :DDDDDDDDDD

e-Maja: A Białystok to chyba nie zagranica?

e-Drapak: A tak, faktycznie nie :DDDDDDDDDD

e-Drapak: Czego wymagać od kogoś z tęczą w awatarze? Powinien tam Gwiazdę Dawida sobie wstawić Mosiel jeden :DDDDDDDDDD

e-3grosze: Ja nie wierzę w wojnę w Syrii. Moja znajoma 15 lat temu była tam na wczasach i nie było tam  żadnej wojny.

e-Kawusia: Mnie dziwi dlaczego ci uchodźcy uciekają. Nie mogą zostać u siebie?

e-Maja: Bo tam nie mają na chleb, jak ty nic nie rozumiesz

e-Kawusia: To nie mogą jeść ciastek?

e-Elhore: Popieram!

e-Wojteketjowojtek: Dlaczego żołnierze nie strzelają do uchodźców?

e-Elhorre: Popieram!

e-Jamszczurka: Jestem za równością, ale tylko pomiędzy kobietą a mężczyzną.

e-Wojteketjowojtek: A co to za równość Żmijko skoro ja mam tylko jedną parę butów a żona kolegi ma 100? >:)). Przepraszam dwie pary, bo jeszcze mam kapcie >;DDD

e-Jamszczurka: Równość polega na tym że kazdy ma tyle butów ile chce.

e-Serna.oktaryna: A ja nie chce w moich Niemczech, w moim hajmacie uchodźców. Chcę tutaj czystości rasowej, chociaż nic nie mam do tych biednych imigrantów i łezka w oku mi się kreci gdy widzę jak uciekają przed wojną. My ludzie wierzący pełni jesteśmy współczucia, więc w moim niemieckim kraju ich nie chcę! Auf Wiedersehen! Raus! Schneller! Schneller!

e-Elhorre: Ich unterstutze!  Ich unterstutze!

e-Bounty: Nie krzycz kobieto po niemiecku, bo ogłuchnę i dzieci słuchają :)))

e-Serna.oktaryna: A co ty wiesz o miłosierdziu?

e-Abydowiosny: Odbiło wam trolle kompletnie, kabaret sobie załóżcie!

e-Elhorre: Popieram!

e-Rozalka: A może znacie jakiś sposób na oderwanie farby od drewnianych drzwi?

e-Jamszczurka: Ja potrafię oderwać się od rzeczywistości.

e-Henry_: Semantyka, durniu!

e-Jola_Rebeliantka: Trywializujesz i sprowadzasz do banału.

e-Amigoland: Jak drewniane drzwi to farbkami akwarelowymi trzeba malować. Ten słynny malarz z Zakopanego malował akwarelą na drzewie.

e-Kobieta.wieczorowa.pora.: Pieprzysz.

e-Miguel: Ale to są drzwi, nie drzewo :))))

e-Wojteketjowojtek: Maluj czym chcesz, byle nie na tęczowo, tęcza to wytwór Unii Europejskiej.
.
e-Elhorre: Popieram!

e-Abydowiosny: Jest tu jakiś cwaniak?

e-Miguel: Po pierwsze primo ja jestem tolerancyjny, ale nie toleruje grubych i obleśnych :))))

e-Elhorre: Popieram!

e-Bounty: Głupiaś! :DDDDDDDD

e-Elhorre: Popieram!

e-Szuw_: Ale co ty popierasz?

e-Elhorre: Upierdliwy jesteś Szuwarku i wymagasz konkretów. Popieram bo popieram i nic ci do tego.

e-Bounty: Nie życzę sobie żebyś mnie popierała! :DDDDDDDD

e-Zuska: Cześć to ja Zuska, a to moje przyjaciółki, wszystkie stosujemy magnez Magnella.

e-Illuminatus: Zacznijmy od tego, że wśród uchodźców są sami mężczyźni. To że nierozumny Szuwar pokazał filmiki z matkami i dziećmi to jeszcze nic nie znaczy. Może to być przerobiona na Photoshopie mistyfikacja.

e-Elhorre: Popieram!

e-Drapak: A ja widziałem jak uchodźcy wyrzucali jedzenie :DDDDDDDDDD i nie wierzę w kłamstwo szuwara,  ze oni protestowali chociaż podał kilka artykułów o proteście głodowym, Te artykuły też mogły być sfingowane Photoshopem :DDDDDDDDDD

e-Dziewczyna z perłami we włosach: Nie jesteśmy przygotowani na przyjmowanie uchodźców, nie potrafimy, nie umiemy, nie mamy takiej tradycji, bo to nas ciągle przyjmowano. Czy to podczas II wojny, czy w PRL-u. Kiedy mieliśmy się tego nauczyć?

e-Abydowiosny: Będę tu pisała co będę chciała i jak będę chciała o g/ nach również, dopóki, to q ew skie forum nie zniknie z po wierzchni ziemi DDD

e-Abydowiosny: Mężczyźni są nam niepotrzebni My kobiety Onetu musimy solidarnie ich tępić! DDD

e-Jamszczurka: Popieram!

e-Jola_Rebeliantka: Popieram!

e-Elhorre: ???

e-Ana: ???

e-Bounty: ???

e-Lwiczka9:  ???

e-Jamszczurka: Ja jestem kobietą pracująca, żadnej pracy się nie boję.

e-Wojteketjowojtek: biały mężczyzna powinien definitywnie odciąć się od tęczy, trzymać gardę i jeśli potrzeba to przyłożyć kobiecie >;DDD

e-Imli-li: Chodźmy Andrzeju stąd. Wracajmy do naszej cichej, spokojnej enklawy, do naszej samotni na Syndromie. Nic tu po nas.

e-Stary.Misio: Wy Marsjanie jesteście bez duszy.

Re: STENOGRAMY - PODOBIEŃSTWO NICKÓW I DIALOGÓW PRZYPADKOWE :)

Wspomnienie

Re: STENOGRAMY - PODOBIEŃSTWO NICKÓW I DIALOGÓW PRZYPADKOWE :)

serenity. napisał/a
Hmm, niezłe;x drapaka, że)lem się powsztymać
Domyślam się, że dialog nie miał miejsca. Moje pytanie: czy autorzy przedstawieni przez Ciebie faktycznie umieścili takie teksty na forum?

Cześć Serenity,

PODOBIEŃSTWO NICKÓW I DIALOGÓW PRZYPADKOWE :)

Ale...

Część wpisów to fikcja, jak na przykład wypowiedź e-Wojtka o pracach nad wydobywaniem zaginionego, złotego pociągu (elementy humorystyczne). Prawdziwy Wojtek, pierwowzór postaci nigdy czegoś tego nie napisał. Ale za to często powtarza na forum "kiedyś pracowaliśmy dla...  (tutaj padają różne firmy, ludzie, instytucje)"  - nie mogłem się powstrzymać przed pożartowaniem....

Jest też kilka prawdziwych wypowiedzi, jak na przykład wypowiedź e-Abydowiosny: "Będę tu pisała co będę chciała i jak będę chciała o g/ nach również, dopóki, to q ew skie forum nie zniknie z po wierzchni ziemi DDD"

Albo wypowiedź e-Drapaka: "Mi wmawiał, że ja NIE lubię cudzoziemców, o zgrozo! Wyobrażacie to sobie ? A żaden Mongoł i Żyd nie będzie mi mówił kogo ja lubię a kogo nie. Ja miałem wujka Włocha, dziadka Niemca, ciocię mam w Białymstoku, a to jest niezbity dowód na to, że lubię wszystkich cudzoziemców i zadem Kacap i Mongoł mi nie będzie wmawiał że nie lubię :DDDDDDDDDD "

To nie są autentycznie słowa Drapaka, natomiast  autentyczny jest kontekst jego wypowiedzi. Prawdziwy Drapak miał kiedyś do mnie pretensję, że zarzucam mu wrogość do cudzoziemców i powoływał się na swoich zagranicznych przodków. W tym wątku <<--

Albo prawdziwy Wojtek. On na przykład czepiał się tutaj <<-- tęczy, pisał że to symbol wszelkiej maci zboczeńców.

I tak dalej...

Re: STENOGRAMY - PODOBIEŃSTWO NICKÓW I DIALOGÓW PRZYPADKOWE :)

Wspomnienie

Re: STENOGRAMY - PODOBIEŃSTWO NICKÓW I DIALOGÓW PRZYPADKOWE :)

Napisz konkretnie które, a ja Ci chętnie wyjaśnię czym się kierowałem przy danej e-Osobie.

[...]

To nie jest autentyczna wypowiedź  użytkowniczki 3grosze. To tylko nawiązanie to jej światopoglądu przedstawianego na forum. Z tego co wyczytałem to jest zdecydowaną przeciwniczką przyjmowania uchodźców.

serenity. napisał/a
e-Wojteketjowojtek: Dlaczego żołnierze nie strzelają do uchodźców?
To akurat autentyczna wypowiedź Wojtka. Może nie słowo w słowo, ale to nawiązanie do tego wątku <<--

serenity. napisał/a
[...]
To nawiązanie to tego wątku <<--

serenity. napisał/a
e-Wojteketjowojtek: biały mężczyzna powinien definitywnie odciąć się od tęczy, trzymać gardę i jeśli potrzeba to przyłożyć kobiecie >;DDD

Tutaj może zbyt bardzo wbiłem Wojtkowi szpilkę, ale to nawiązanie do tego wątku <<--

Oczywiście wątek miał być kabaretowy, więc to chyba oczywiste, że tu i ówdzie może być podkolorowany. Ja raczej nie obraziłabym się, gdyby ktoś tak sobie podrwił ze mnie ;)