Samobójstwo.

sputnik
Myślę o tym poważnie by rozpędzić się do 200 km/h i w filar wypierdzielić bo nie mam już siły żyć! Nikt mnie nie kocha :( https://youtu.be/OsJSwGc4lsA

Re: Samobójstwo.

sputnik napisał/a
Myślę o tym poważnie by rozpędzić się do 200 km/h i w filar wypierdzielić bo nie mam już siły żyć! Nikt mnie nie kocha :( https://youtu.be/OsJSwGc4lsA
Odradzam do 200, lepiej rozpędzić się do 470 km/h. Masz takie szybko auto? Dobra, Sputnik, kończymy z imprezą, i z przypływami depresji, odstawiamy Coca-Colę i wracamy do rzeczywistości — ona też potrafi być fajna. Miłego Dnia.

Re: Samobójstwo.

Wiliam
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
Jeśli masz takie głupie myśli , to pomyśl może o tych którzy chcą żyć a niestety ich czas jest już policzony, spróbuj pracy w hospicjum np jako wolentariusz wcale nie trzeba dużo zrobić by zrobić cokolwiek może spotkasz kogoś kto ci pomoże a ty pomożesz mu  dostrzec sens swojej bytności na tym świecie i jak cenna jest iskierka  życia i CZAS.
 A ogólnie  jest ci potrzebny zwykły opiernicz !!! uszczypnij się CHOPIE BIER SIĘ DO ROBOTY !! i już się nie mazej.
 Z pewnością cię nie pokocham :))) Jako ANTAGONISTA no ale zawsze możesz liczyć na moje ,,złe" słowo i złośliwości.
https://www.youtube.com/watch?v=aBOvU0oTN2g&list=FLINvW1qdHLh0FFgqOWfbEgQ&index=48&t=166s

Re: Samobójstwo.

Wiliam
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
Może pojedź w góry,  tam się najlepiej myśli jak się trochę ,,przejdziesz" to ci minie, ja już nie wyjdę na żaden szczyt a jeśli to nieprędko aż mnie kręci żeby się urwać :( a tu dupa :(
https://www.youtube.com/watch?v=ZOl6RO9WvnQ&index=49&list=FLINvW1qdHLh0FFgqOWfbEgQ

Re: Samobójstwo.

Honey
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
Rany boskie Sputnik weź Ty w ogóle przestań myśleć, jak masz mieć takie podejście!!!!!!
Po pierwsze primo nie kochasz sam siebie,dlatego czujesz się samotny, po drugie primo najwyraźniej nie kochasz swojej pracy(tak to wygląda ) .
Taki fajny chłopak !!
Pomyśl,rozwalisz się na tym filarze,spojrzysz na siebie z góry i myślisz że masz spokój? Gówno prawda, masz tu jakiś plan który Twoja dusza sobie opracowała,jeśli go nie wykonasz będziesz musiał powrócić i przerabiać to co masz do przerobienia( to co sobie o mnie teraz pomyślisz kompletnie nie ma dla mnie znaczenia:)
więc spojrzyj sobie w oczy i dziękuj za to co masz.

(ps.Ja kilka lat temu chciałam skakać z wieżowca)

https://www.youtube.com/watch?v=FTcDEjWI0q0
///////////////////////////////

Re: Samobójstwo.

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
Chłopie, masz źle dobrane leki psychotropowe ;D A tak na poważnie to albo czas odstawić używki, albo pora wybrać się do lekarza po specjalistyczną poradę bo nikt przy zdrowych zmysłach nie ma myśli samobójczych. No chyba, że to prowokacja z Twojej strony ;)

Re: Samobójstwo.

Honey
Wenus,żart nie na miejscu

Re: Samobójstwo.

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
sputnik napisał/a
Myślę o tym poważnie by rozpędzić się do 200 km/h i w filar wypierdziepodróżując mam już siły żyć! Nikt mnie nnerwy. a :( hCię s://youtu.be/OsJSwGc4lsA
Wszyscy mamy doła ja też mam nie raz.Mi pomaga pójście w gory wycieczki najlepiej wypoczywamy podróżując. Muzyka tez dziala kojaco na nerwy.Chocby Cie wszyscy kochali a ty nie pokochasz siebie to na nic. A moze powinienes sie spotkac z Szuwarkiem on tez ma depresję. WYPIJECIE coś razem i odstresujecie się. W obecnej chwili denerwuje mnie telefon bo ten słowniczek dyktuje mi głupoty i przekręca zdania.
123