Sen

Re: Sen

Walkiria
Mój biedny ślimaczku, he he. To ci się udało, Sputniku. Dobre :)

To z innej beczki:
Pacjent zwierza się psychiatrze:
- Panie doktorze, co noc mam ten sam sen: piękne blondynki, brunetki i rude zbliżają się do mnie, pieszczą...
I ja za każdym razem odpycham je.
- A w czym ja mogę panu pomóc?
- Chciałbym śnić, że mam zawiązane ręce.

I tego ci życzę w kolejnym śnie :D

Re: Sen

Walkiria
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Moja reakcja była podobna do tego w filmie:
https://www.youtube.com/watch?v=jpRIegCJsL4
:)

Re: Sen

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Walkiria
Dobre :)

Re: Sen

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Walkiria
Witaj Walkirio gaduła we śnie ,który dużo mówi to rozczarowanie zawsze.Bo wiadomo że ta krowa co dużo ryczy mało mleka daje.Tak że może ktoś Ci coś dużo naobiecywał ,a okazuje się że to nie prawda.Wiesz nigdy nie zastanawiałam się nad tym ,ale jeżeli mówił by ciekawie i rozmowa kleiła by się ,i zaangażowała byś się w tą rozmowę to kto wie.Wszystko Walkirio zależy od tego czy temat wciąga rozmówców.

Re: Sen

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Walkiria
Dobry kawał;))))

Re: Sen

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Walkiria
Kawusiu, ale podbijanie serc męskich mi zupełnie nie w głowie :) Szczerze mówiąc rzadko nogi eksponuję, bo nie szukam tego typu bodźców i wrażeń. Ważna jest dla mnie prywatna oaza szczęścia, ciszy, spokoju i zdrowie. Kolor włosów nie ma większego znaczenia, zarówno w zielonych, różowych, jak i niebieskich można wyglądać dobrze.

Czy ciągnie mnie do maga? A może odwrotnie - mag myśli za dużo o mnie, stąd odkrywanie tego, co dla niego nieodkryte (przez pobudzenie serca i sumienia). A chęć poznania moich mrocznych doświadczeń mogą przyprawić niejednego o zawał. Nasunie się wówczas więcej pytań niż odpowiedzi, bo mag wybrał inną drogę.
Może dojrzy kiedyś we śnie zieloną, świecącą mgłę pędzącą przez łazienkę jeszcze. O ile nie wycofa się z niej ze strachem. Jeśli odwaga mu dopisze, życzę mu nerwów ze stali, bo będą mu zapewne potrzebne :)

Masz więc podobnie jak ja ,mnie też nie ciągnie do tego typu wrażeń ,więc potrafię Cię zrozumieć.O to tak jak i ja lubisz spokój i zdrowie.Myślę że to przychodzi z czasem.A ja sobie żartuję z Magiem ,czasem trzeba pożartować.;)
12