Muzyczka do szybkiego wehikułu -auta, pociągu etc. :)

Muzyczka do szybkiego wehikułu -auta, pociągu etc. :)

Sputnik phone
U mnie 'numero uno' ostatnio to jest to cacko...
https://m.youtube.com/watch?v=GbxKjffzGeg&feature=youtu.be

Re: Muzyczka do szybkiego wehikułu -auta, pociągu etc. :)

Dzięki Sputniku za fajną muzykę. Podczas szybkiej jazdy gdzieś na autostradzie pewnie dobrze się tego słucha.

"YOKO - Lewa w górę"

Re: Muzyczka do szybkiego wehikułu -auta, pociągu etc. :)

Sputnik phone
Magistrala węglowa też jest sexy ;)

https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=mjPfKFFMV1w

Re: Muzyczka do szybkiego wehikułu -auta, pociągu etc. :)

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik phone
Jedziemy czymkolwiek, gdziekolwek :) Hej! Uszka do góry https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=5JLieaC0j4U